/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
Spær 902
Fra : Sørensen


Dato : 29-10-04 13:45

Jeg er kunde ved TDC og vil gerne have åbnet for 901 men stadig spærret for
902 og opefter.

Den Unge mand i telebutikken siger det ikke kan lade sig gøre, ka det passe
??.

vh.
Sørensen



 
 
Hauge (29-10-2004)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 29-10-04 13:43

Hejsa
Sørensen wrote:
> Den Unge mand i telebutikken siger det ikke kan lade sig gøre, ka det
> passe ??.

Prøv at ringe til 4 x 80, og se (hør) om du får samme svar.

/Hauge



Sørensen (29-10-2004)
Kommentar
Fra : Sørensen


Dato : 29-10-04 14:47


"Hauge" skrev >
> Prøv at ringe til 4 x 80, og se (hør) om du får samme svar.
>
> /Hauge
>
JA OG DET KUNNE HUN SÅ ORDNE MED DET SAMME !!!!!!!!!!!!!!
Det er k.... e.... det sædvanlige med TDC, ring 5 gange og få 5 forskellige
svar.

Jeg har på fornemmelsen at 90% af deres supportere er studenter der sidder
og leder efter svaret i et ringbind.

Vh.
Sørensen



Hauge (29-10-2004)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 29-10-04 15:06

Hejsa
Sørensen wrote:
> JA OG DET KUNNE HUN SÅ ORDNE MED DET SAMME !!!!!!!!!!!!!!

Måske fordi du også råber når du snakker med kundeservice.

> Det er k.... e.... det sædvanlige med TDC, ring 5 gange og få 5
> forskellige svar.

Nåeh, tag en kiks. Det er så absolut ikke en hujende fis anderledes med
andre firmaer.

> Jeg har på fornemmelsen at 90% af deres supportere er studenter der
> sidder og leder efter svaret i et ringbind.

Vil du da evt. betale for andet? Du vil vel også have både mobil og fastnet
telefon til nær-ved-gratis?!.

/Hauge



Sørensen (29-10-2004)
Kommentar
Fra : Sørensen


Dato : 29-10-04 15:58


"Hauge" skrev
>
> Måske fordi du også råber når du snakker med kundeservice.
Nej det gør jeg ikke men det er frustrende at man er nød til at ringe op
flere gange inden man finder en der ved lidt.

>
> Nåeh, tag en kiks. Det er så absolut ikke en hujende fis anderledes med
> andre firmaer.
Det har Du så ret i.
>
> Vil du da evt. betale for andet? Du vil vel også have både mobil og
> fastnet telefon til nær-ved-gratis?!.
Næe jeg vil gerne betale, men så vil jeg også have kompetente medarbejdere.
>
> /Hauge
Vh. Sørensen



Per H (29-10-2004)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 29-10-04 15:53

On Fri, 29 Oct 2004 16:06:21 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
skrev:

> Jeg har på fornemmelsen at 90% af deres supportere er studenter der
>> sidder og leder efter svaret i et ringbind.
>
>Vil du da evt. betale for andet? Du vil vel også have både mobil og fastnet
>telefon til nær-ved-gratis?!.

Vi betaler skam for ordentlig betjening, det er bare fordelingen
der er forkert.




--
Vh Per



icq 8212837

Sørensen (29-10-2004)
Kommentar
Fra : Sørensen


Dato : 29-10-04 22:24


"Hauge" skrev
>
> Måske fordi du også råber når du snakker med kundeservice.
>

Nej, Jeg er såmand meget diplomatisk, men det høre med til historien at jeg
først havde ringet til 4x80 som sagde at det godt kunne lade sig gøre men
jeg skulle skrive til dem eller møde op personligt i telebutikken.
Jeg møder så op i butikken og får at vide at det ikke kan lade sig gøre.
Herefter ringer jeg 4X80 igen og Damen ordner det med det samme.

Det er desværre sket tit, men Du har nok ret i at at det er mindst lige så
slemt i andre firmaer.

Ekspedienten i byggemarkedet er jo f.eks. også ofte mere sælger end
håndværker. (øhe hvis i kan se en lighed)

vh.
Sørensen



Henrik Stidsen (30-10-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 30-10-04 01:38

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in
news:4182b29f$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Det er desværre sket tit, men Du har nok ret i at at det er
> mindst lige så slemt i andre firmaer.

Problemet er at det er utrolig resourcekrævende at holde samtlige
medarbejdere up-to-date på alle muligheder. Det kan sagtens være at
den korrekte måde er at du skal møde op eller skrive til dem - og det
er hvad den første medarbejder har lært. Fætteren i butikken har ikke
hørt om det før - og undersøger det heller ikke for dig. Den næste du
får fat i er en erfaren medarbejder der har "opdaget" at det kan lade
sig gøre via telefonen.
Den slags små forskelle er det næsten umuligt at undgå når det er så
store foretningsområder der skal betjenes.

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Sørensen (30-10-2004)
Kommentar
Fra : Sørensen


Dato : 30-10-04 07:30


"Henrik Stidsen" skrev i

Fætteren i butikken har ikke
> hørt om det før - og undersøger det heller ikke for dig.

Han ringe faktisk og spurgte en anden medarbejder. Så det var den 4.
medarbejder der løste prob.

vh. Sørensen




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408848
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste