ADSL + ip: Valg af udstyr?
Fra : Peter Anskjær

Dato : 22-10-04 19:17

Hej i gruppen
Jeg vil gerne i gang med ip-telefoni, så jeg er ved at tage tilløb til at gå
hele vejen.
Lige pt har jeg adsl og fastnet hos tdc, men vil opsige dette og tegne
abonnement hos CC på adsl og voip hos musimi
Problemet er nu hvilket udstyr jeg skal have, har pt en d-link router og et
d-link AP, CC leverer jo en router, men man hører om mange der har bøvl med
denne, så oprindeligt kiggede jeg på en Linksys WAG54G og en SPA 2000, men
nu har jeg så set en Draytek Vigor 2600VG for 1500kr i Sverige som jeg har
læst meget positivt om.

Så spørgsmålet er, hvilket udstyr skal jeg vælge, en af de to eller noget
helt tredje?

Hvis jeg vælger Vigor 2600VG skal det vel være anneks A såfremt den skal
bruges med alm. telefoner?

Mvh
Peter

Fra : InetMatrix

Dato : 23-10-04 18:29

jeg har 2048/128 ADSL hos CC og Sipura2000. Ip hos musimi. Virker fint...

Fra : Peter Anskjær

Dato : 24-10-04 19:51

"InetMatrix" <ken_h@FJERNmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har 2048/128 ADSL hos CC og Sipura2000. Ip hos musimi. Virker fint...

Det har jeg hørt fra andre også, men jeg synes også at have hørt at Draytek
udstyreret kører godt sammen med cc og musimi, så hvis det også kører fint
vil jeg hellere have en samlet boks.

Mvh
Peter