Hvilken slags adsl er netexpress?
Fra : Spunk99

Dato : 15-05-01 20:30

Hej, jeg har fundet internet tune program, men det vil gerne vide om
mit internet er DSL eller DSLPPPoE

er der nogen der ved det?

håber der er nogen der kan hjælpe mig

Spunk99

--

http://spunk99.myecom.net

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-01 20:52

"Spunk99" <spunk99@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg har fundet internet tune program, men det vil gerne vide om
> mit internet er DSL eller DSLPPPoE
> er der nogen der ved det?

Kører du med ATM, Speedstream router eller med en PPPoE-klient?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Spunk99

Dato : 15-05-01 21:31

On Tue, 15 May 2001 21:51:50 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>"Spunk99" <spunk99@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
>
>Kører du med ATM, Speedstream router eller med en PPPoE-klient?

jeg har et speadstrem 3010, men ved telefonstikket står der atm på den
store box

MVH

Spunk99

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-01 21:57

> jeg har et speadstrem 3010, men ved telefonstikket står der atm på den
> store box

Altså et ATM-kort.
Så er det ihvertfald ikke PPPoE, så prøv med DSL. Det er lidt svært at sige
noget konkret når man ikke ved hvad programmet bruger informationen til.

Fra : Spunk99

Dato : 15-05-01 22:12

On Tue, 15 May 2001 21:29:52 +0200, Spunk99 <spunk99@bigfoot.com>
wrote:

>Hej, jeg har fundet internet tune program, men det vil gerne vide om
>mit internet er DSL eller DSLPPPoE
>
>er der nogen der ved det?
>
>håber der er nogen der kan hjælpe mig
>
>Spunk99