Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
indiske penge
Fra : Jens Nielsen

Dato : 28-10-04 14:49

jeg er lidt forvirret vedr. omregning fra lakhs og crores til danske penge.

jeg har et beløb på 2345 lakhs som skal omregnes og dette skulle svare til 2
crores 234 lakhs så vidt jeg ved.

når jeg prøver at omregne dette (med 7.5 rupees pr kr) får jeg 3.1 mio kr
men det passer ikke med det jeg tror det skal være (det burde være
væsentligt højere).

er der nogen der kan hjælpe mig.

mvh
jens

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 17:26

> når jeg prøver at omregne dette (med 7.5 rupees pr kr) får jeg 3.1 mio kr
> men det passer ikke med det jeg tror det skal være (det burde være
> væsentligt højere).

Regn selv her

http://www.valutakurser.dk/currency/CurrencyConverter.aspx

Peter

Fra : BB

Dato : 28-10-04 17:30

Hvis ellers din opgivne kurs er korrekt, så er du på sporet - beløbet er
omkring 31 millioner (du har nok sat kommaet forkert).
1 Lakh = 100.000 rupee - altså har du 234.500.000 rupee. delt med 7,5 giver
det ca. 31 mill. kroner

BB

Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-10-04 18:26

"BB" <bbslet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> omkring 31 millioner (du har nok sat kommaet forkert).
> 1 Lakh = 100.000 rupee - altså har du 234.500.000 rupee. delt med 7,5

- hvad har du købt for alle de penge?

ras

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-10-04 23:52

In article <HY9gd.4199$715.695@news.get2net.dk>, rasmus carlsen wrote:

> giver
>
> - hvad har du købt for alle de penge?

Det er vel den gadeværdi de regner med det har i DK