Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Refinansiering af X1-lån fra Totalkredit?
Fra : Anders Mørk

Dato : 11-10-04 08:46

Hejsa, der ser ud til at være 3 muligheder for refinansiering når man skal
have fornyet sine X1-lån hos Totalkredit:

1. Gennemsnitspris minus kursfradrag på 0,05 kurspoint
2. Pris opnået ved auktion
3. Fastkursaftale

Er der nogen der har erfaring med ovenstående og vil anbefale en af
metoderne? Umiddelbart kan det jo forventes at kurserne på obligationerne
svinger med ihvertfald 0,05 kurspoint over 10 dage, så selvom den metode
umiddelbart er den 'dyreste' er det måske en ide at vælge den frem for den
pris man får for obligationerne når de bliver solgt på auktion, eller hvad?

../Anders

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-10-04 08:58

In article <416a3a62$0$56886$14726298@news.sunsite.dk>, Anders Mørk wrote:
> [...]
> pris man får for obligationerne når de bliver solgt på auktion, eller hvad?

Du kan se på tidligere år. Men 0,05 kurspoint er er 0,05% - Det
er ikke mange penge, heller ikke ud af million = 500 kr.

Jeg tror ikke jeg har muligheden i RD,og får det vist bare til
auktionsprisen.

Fra : Anders Mørk

Dato : 19-10-04 09:34

> Du kan se på tidligere år. Men 0,05 kurspoint er er 0,05% - Det
> er ikke mange penge, heller ikke ud af million = 500 kr

Næh, det viser sig også at Totalkredit tager 500 kr. i gebyr for at man
ændrer sin aftale fra default som er en 10-dages auktion, så jeg lader det
være som det er.

../Anders

Fra : Henrik B.

Dato : 19-10-04 09:57

"Anders Mørk" <anders@moerk-nozohour.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, det viser sig også at Totalkredit tager 500 kr. i gebyr for at man
> ændrer sin aftale fra default som er en 10-dages auktion, så jeg lader det
> være som det er.

Hmmm.....dét glemmer de vist alt om at fortælle i deres brev.

--
M.v.h.