Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvor meget skal jeg af med?
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-04 20:42

Når jeg nu på lørdag vinder de der 32 millioner i Joker, kunne det være jeg
kom i det gavmilde hjørne og ville give hver af mine brødre en million i
hånden hver.

Hvor meget skal jeg have op af lommen for at kunne betale dem hver en
million, når skattefar også skal have sit?

mvh

Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 30-09-04 21:18

"Popeye" <pop> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor meget skal jeg have op af lommen for at kunne betale dem hver en
> million, når skattefar også skal have sit?

Det er altså 35 millioner - indtil videre.

Du skal ikke af med noget som helst. Du fortæller blot skattefar at i er
sammen om kuponen. De har hver betalt 1/32, så er den potte ude af verden.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : René Løweneck

Dato : 01-10-04 06:37

Hej Henrik !

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> Det er altså 35 millioner - indtil videre.
> Du skal ikke af med noget som helst. Du fortæller blot skattefar at i er
> sammen om kuponen. De har hver betalt 1/32, så er den potte ude af verden.

LOL )))

René Løweneck
www.lowesite.dk
LøweSite CMS Content Management System
Sådan sparer du tid med din hjemmeside !

Fra : hansi

Dato : 01-10-04 14:05

Så er vi åbenbar to der skal dele
17.5 mill til hver æv

Jeg havde tænkt mig at betale min gæld og de sidste 800 kr ville jeg holde
fest for

Fra : Thomas Gaarden

Dato : 04-10-04 12:55

Større pengegaver mellem søskende er ganske rigtigt
indkomstskattepligtige for modtageren. Skatten vil afhænge af
modtagerens indkomst iøvrigt - men hvis man får en million "oven i
hatten" vil størstedelen blive ramt af topskat (59-63% alt efter
modtagerens bopælskommune). Topskatten sætter ind ved personlig
indkomst + positiv kapitalindkomst større end 304.800 årligt
(grænsen ændres årligt).Kontakt en revisor for at få regnet et
eksempel igennem..

Venligst

Thomas Gaarden