Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
hvad er proces rente
Fra : hansi

Dato : 29-09-04 12:08

jeg har vundet en retssag og skal have
procesrente, discontoen + 5 %

hvor meget er det ialt i renter?

desuden skal jeg også have et andet beløb hvor der står procesrenten,
udlånsrenten + 7 %

hvor meget er det ialt i renter?

Fra : BB

Dato : 29-09-04 16:55

"hansi" <dsl780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har vundet en retssag og skal have
> procesrente, discontoen + 5 %
>
> hvor meget er det ialt i renter?

Det kommer jo lidt an på den periode det handler om - discontoen ændrer
sig - check hos Danmarks Nationalbank, hvad den har ligget på i den
interessante periode.

> desuden skal jeg også have et andet beløb hvor der står procesrenten,
> udlånsrenten + 7 %
>
> hvor meget er det ialt i renter?

Det spørgsmål kan jo ikke besvares uden at kende udlånsrenten . Din sag må
have handlet om et eller andet lån, hvor en udlånsrente har indgået.

BB

Fra : hansi

Dato : 29-09-04 17:07

sagen drejer sig om bortvisning som arbejdsgiven har tabt
altså min løn