Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Formue pr. 31/12 2003
Fra : Jesper

Dato : 27-09-04 18:24

Hej.
Jeg skal igang med at ansøge om legater, og i den henseende skal jeg vide
hvor stor min formue og gæld var pr. 31/12 2003.
Hvordan finder jeg ud af det ?
Jesper

Fra : Michael og Rebekka A~

Dato : 27-09-04 20:04

Hej Jesper !

> Jeg skal igang med at ansøge om legater, og i den henseende skal jeg vide
> hvor stor min formue og gæld var pr. 31/12 2003.
> Hvordan finder jeg ud af det ?

Det er korrekt, som en anden har svaret, at du selv burde ligge inde med
oplysningerne, men hvis det nu kniber med at finde dem, så kan du evt. få
oplysningerne hos din kommune. Det skulle, såvidt jeg ved, også være muligt
at finde oplysningerne (R75) på Told og Skats hjemmeside, men jeg ved ikke
helt hvor og hvordan - du skal vist nok bruge en tast-selv-kode, som står på
din årsopgørelse for 2003.

Venlig hilsen

Rebekka

Fra : Dan Elgaard