Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bank via mobilos?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 25-09-04 08:01

Hej, jeg skifter snart bank....

Jeg ønsker at skifte til en bank som selvfølgelig har
fornuftige priser, renter og service.

Men en anden vigtig ting er om jeg kan håndtere mine konti
via wab eller mobiltelefonen....

Ville gerne ha Danske Bank, men hende jeg spurgte kunne ikke svare 100%
på mine spørgsmål....

Hvilken bank kan dette og som du vil anbefale...???

Henrik

Fra : Devilicious

Dato : 25-09-04 14:53

"Henrik (Silkeborg)" <dk8008@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men en anden vigtig ting er om jeg kan håndtere mine konti
> via wab eller mobiltelefonen....

Nordea har det du skal bruge (spørg efter Telefonbank). Hver gang du ringer
op, kan du vælge en tast-selv løsning, eller du bede om at få lov at tale
med et "rigtigt menneske". Begge dele har sin fordel/ulemper, alt efter hvad
du skal. Er det bare at flytte lidt penge fra den ene konto til den anden,
eller saldo på dine konti, klares det nemt og enkelt med tast-selv
løsningen. Mere komplicerede ting kan telefonbankens personale hjælpe dig
med. Det være sig lige fra mindre lån og kreditter, til bestilling af
diverse kort.
Er du mellem 18 og 28, har du desuden mulighed for at tilmelde dig Check-In
pakken, og derigennem opnår bedre priser og renter, på en lang række af de
mest alm. bankprodukter.

MK