musikken i reklamen med jaegermeister
Fra : A.

Dato : 30-10-04 22:50

Hejsa

Håber der er nogen der ved, hvad sangen hedder i den reklame for
jaegermeister, hvor der blandt andet er to mænd, der drikker af glas, som
derefter sidder fast på deres læber :)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 01-11-04 21:10

A.'s utterance expressed in

> Håber der er nogen der ved, hvad sangen hedder i den reklame for
> jaegermeister, hvor der blandt andet er to mænd, der drikker af glas, som
> derefter sidder fast på deres læber :)

google er din ven :P

http://www.dietergold.com/html/downloads.htm

første gang jeg så den troede jeg i starten det
var endnu en hade-reklame, men da glasset hang
fast flækkede jeg helt af grin :D

fed reklame

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : A.

Dato : 02-11-04 15:29

ja den er griner :)