Contrysangeren fra reklamerne...
Fra : Jean

Dato : 30-10-04 09:53

Hej NG!

Hende der går ved siden af nogle heste og synger country... hvad hedder hun?

Mvh Jean.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-10-04 10:29

Jean <askme@ifyouwantit> skrev i en
nyhedsmeddelelse:418356a1$0$279$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG!
>
> Hende der går ved siden af nogle heste og synger country... hvad hedder
hun?

> Mvh Jean.
_____

Godhejsa Jean

Der kører i øjeblikket tv-reklamer på en countrysangerinde som hedder
WENCHE. Hun er ved at manisfestere en dominerende position på musikhimlen i
Danmark. Vi har jo hidtil holdt os til norske Heidi Hauge, men nu er WENCHE
ved at stille sig op ved siden af hende, som mindst ligeså populær.
Det å være hende du tænker på, selv om jeg ikke lige husker hvordan
reklamen er. Nu må du selvfølgelig ikke forveksle hende med Wenche Myhre.
Det er en helt anden.

Wenches cd hedder: Country from my heart

Hilsen Åge

Fra : Jean

Dato : 30-10-04 13:02

Åge Halldorsson skrev:
> [...]
> Det å være hende du tænker på, selv om jeg ikke lige husker hvordan
> reklamen er. >
> Wenches cd hedder: Country from my heart

Lige præcis hende. Tak skal du ha'.

Mvh Jean.