Gabin / Cabin
Fra : Frank Nørvig

Dato : 27-10-04 11:47

Hejsa,

I går tirsdag d. 26 hørte jeg P3 (Stram Op) omkring kl. 16:50, hvor de
spillede en sang, som Niels Chr. Lang selv havde ønsket.

Det var en italiensk sangerinde som vist hed noget med Gabin eller
Cabin, og sangen havde et lidt samba-agtigt præg.

Er der nogen der ved hvad sangen hedder, da den ikke findes på dr.dk's
playliste?

Mvh Frank

Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-10-04 09:39

> I går tirsdag d. 26 hørte jeg P3 (Stram Op) omkring kl. 16:50, hvor de
> spillede en sang, som Niels Chr. Lang selv havde ønsket.

Skriv til dem - der findes sikkert en mailadresse på Stram Ops del af
dr.dk - de plejer at være gode til at svare :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Frank Nørvig

Dato : 28-10-04 10:45

> Skriv til dem - der findes sikkert en mailadresse på Stram Ops del af
> dr.dk - de plejer at være gode til at svare :)

Har jeg også forsøgt, men de har ikke svaret endnu :(

Frank

Fra : Frank Nørvig

Dato : 29-10-04 08:22

Fandt den :)

Det er en italiensk duo der hedder Gabin. Nummeret hedder Into My Soul
og er med Dee Dee Bridgewater. Absolut et lyt værd!

Frank