Den her er vist meget svær...
Fra : Claus Skaarup

Dato : 23-10-04 19:29

Jeg har hørt en sang i radioen, som jeg gerne vil have fingre i. Men selv
efter en hel del googling, er det ikke lykkedes mig at finde den. Det er en
dame der synger, og jeg synes hun lyder meget som Sheryl Crow. Hun synger
ofte "The last goodbye", så jeg går ud fra, at det er det, den hedder.
Stilen er også meget Sheryl Crow-pop-rock-agtig og det er altså ikke en
ballade. Snarere en letbenet pop-rock sang.

Min eftersøgning vanskeliggøres en del af, at jeg ikke har hørt den på dansk
radio, men derimod en obskur fransk supermarkedsradio, så at finde
playlister er en umulighed.

Nedenfor er et lille udpluk af melodien. dobbelt bogstav betyder længere
tone. Det er hvad jeg kan hjælpe med lige nu.

h-d-f#-ee-dd-c#c#----h-d-f#-ee-dd-f#f#

Held og lykke

mvh Claus

Fra : Claus Skaarup

Dato : 24-10-04 16:50

Jeg har søgt og søgt... Uden held. Nu fik jeg fat i lidt mere tekst og
melodi:

E F E D C D C A#
When it all comes tonii-i-ight
A# C D A# A
I'll be by your side
C D E F E D C D
I'll be yours now and you'll be miiine
D E F D C
In the laaast goodbye

(det tredje A#(your) ligger en oktav højere end det andet A#. Det rene A
ligger selvf. også højt.

Sår'n cirka... Er der virkelig ingen, der tør give et bud?

mvh Claus

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 24-10-04 17:50

"Claus Skaarup" <skaarup75(xx)@yahoo.dk> wrote in message news:<417aa2c9$0$77016$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]
>
> Nedenfor er et lille udpluk af melodien. dobbelt bogstav betyder længere
> tone. Det er hvad jeg kan hjælpe med lige nu.

Jeg kunne finde 3 der har sunget den :
Paulina Rubio
Christina Aguilera
Lara Fabian
Og bandet Atomic Kitten.

Fra : -V-

Dato : 24-10-04 18:09

Klavs Rommedahl wrote:
> Jeg kunne finde 3 der har sunget den :
> Paulina Rubio
> Christina Aguilera
> Lara Fabian
> Og bandet Atomic Kitten.

Ja, men hvad er det for en sang?

Jeg er sgu lige så spændt som Claus.

-V-

Fra : Claus Skaarup

Dato : 24-10-04 20:22

> Jeg kunne finde 3 der har sunget den :
> Paulina Rubio
> Christina Aguilera
> Lara Fabian
> Og bandet Atomic Kitten.

It's a no go Jeg har checket teksten på alle 4 og der er ingen, der
minder om "min" udgave...

Jeg fandt endda en udgave med Julia Fordham - men desværre...

Jeg ser lige, om jeg kan optage lidt...

mvh Claus

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 25-10-04 21:30

"Claus Skaarup" <skaarup75(xx)@yahoo.dk> wrote in message news:<417c00c3$0$77011$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]
> minder om "min" udgave...
>
> Jeg fandt endda en udgave med Julia Fordham - men desværre...

Sådan en stump lyd må du da gerne sende . Så kan det være ?

Fra : Claus Skaarup

Dato : 25-10-04 23:29

> Sådan en stump lyd må du da gerne sende . Så kan det være ?

Det er typisk... Nu har jeg hørt den skide station hele dagen uden held. Til
gengæld har jeg nu oplevet at høre en instrumental tango-version af "memory"
fra musicalen Cats...

Meeeget interessant...

mvh Claus
der lytter videre...