Louis Armstrong.
Fra : Michael Dahl

Dato : 17-10-04 19:49

Okay, ved ikke helt om det her er et fuldstændigt åndsvagt spørgsmål,
men nu er jeg jo lastbil chauffør, og hører meget radio om natten, men P3
har bare ikke playlister for deres nat-radio,
og nu hørte jeg denne her blues sang der var kanon god, jeg tror at det var
Louis Armstrong der sang den men jeg er ikke sikker.
Omkvædet gik noget i retningen af 'But now she's dead'
er det noget der siger nogen noget, eller er det bare for lidt at gå efter?

På forhånd tak.
Michael.

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 17-10-04 21:07

"Michael Dahl" <dsl119556@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Omkvædet gik noget i retningen af 'But now she's dead'
> er det noget der siger nogen noget, eller er det bare for lidt at gå

Okay, det her er måske et endnu mere åndssvagt svar, men google afslører, at
der findes en sang med det nævnte omkvæd på Tom Waits' seneste udspil.
Sangen hedder Dead and Lovely.

Om det er den, aner jeg ikke (kan man forveksle Waits og Armstrong
forveksles? Hmm).

Mvh Mikkel

Mvh Mikkel

Fra : Mads

Dato : 17-10-04 23:15

"Mikkel Knudsen" <mikkkel_knudsen@killamail (dot) com> skrev i en
>Om det er den, aner jeg ikke (kan man forveksle Waits og Armstrong
> forveksles? Hmm).

Generelt er det nok svært at forveksle de to, men ang. den her sang så er
det sgu' ikke noget problem . Fin Waits plade iøvrigt, lidt sær, men
meget cool.

/Mads

Fra : Michael Dahl

Dato : 18-10-04 09:37

Tark for svarene, er nok ikke så meget en musik nørd, for jeg har faktisk
aldrig hørt om tom waits :-/

Fra : Mads Breddam

Dato : 18-10-04 14:44

> Tark for svarene, er nok ikke så meget en musik nørd, for jeg har faktisk
> aldrig hørt om tom waits :-/

Så er det bare at komme i gang! Han er i sandhed en mester. Medmindre du
er til _speciel_ musik så tag fat i nogle af hans tidlige plader som Blue
Valentine eller Small Change, hvis ikke du vil skræmmes væk. De er noget
mere tilgængelige end hans 80'er og 90'er plader imo.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 18-10-04 22:11

> Generelt er det nok svært at forveksle de to, men ang. den her sang så er
> det sgu' ikke noget problem . Fin Waits plade iøvrigt, lidt sær, men
> meget cool.

Ok.
(Note to self: Få så købt den plade!)

Mvh Mikkel