Falconer Salen - har I været der??
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 15-10-04 07:18

Hejsa!

Jeg står og skal bestille billetter til et show i Falconer Salen, og jeg har
bestemt mig for at det skal være de dyre billeter (billetnet's prisgruppe
A). Men på billetnet kan jeg vælge mellem "Balkon" og "Gulv" i den gruppe.
Da jeg aldrig selv har været i Falconer Salen, tænkte jeg, om der måske var
nogen her, der kunne give deres mening om, hvad der er bedst ud fra egen
(bitter?) erfaring??

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Marianne Agger

Dato : 15-10-04 10:14

Hej!

Jeg har været til David Gray-koncert i Falconer Salen, hvilket var en
fantastisk oplevelse! Vi sad på balkonen, hvilket havde den fordel at vi
kunne se noget (nu er jeg også kun 1.60 cm...), men på den anden side var
det lidt træls, at vi ikke kunne danse med/flippe ud på samme måde som dem,
der gik amok på gulvet! Det kommer lidt an på, hvad du skal til, tror jeg.
Og hvor høj, du er!

MVH
Marianne.

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 15-10-04 11:58

> [...]
dem,
> der gik amok på gulvet! Det kommer lidt an på, hvad du skal til, tror jeg.

Jeg skal se "Lords of the Dance" (Riverdance), så jeg skal ikke flippe ud
til noget...

Hvor langt væk er balkonen i forhold til scenen?

/Thomas

Fra : Marianne Agger

Dato : 18-10-04 07:41

Salen er ikke så stor, så balkonen er ikke så langt væk fra scenen (jeg tør
dog ikke sætte antal meter på...).

Fra : Marianne Agger

Dato : 15-10-04 10:17

Hej!

Jeg har været til David Gray-koncert i Falconer Salen - en fantastisk
oplevelse i øvrigt! Vi sad på balkonen, hvilket havde den fordel, at vi
kunne se scenen (nu er jeg også kun 1.60 cm, så...), men på den anden side
var det lidt træls, at vi ikke kunne danse med/flippe ud på samme måde som
dem, der gik amok på gulvet! Det kommer an på, hvad du skal til, tror jeg.

Fra : Marianne Agger

Dato : 15-10-04 10:18

Nå, jeg kom til at sende den samme besked to gange...Sorry...