The Shadows "The Final Tour" april/maj 200~
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-10-04 15:53

Er der slet ingen af denne gruppes "gamle drenge", som
skal ind og se/høre The Shadows, Hank Marvin og de andre
"drenge", give den for sidste gang til foråret 2005, inden
de går på pension?

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- som ikke rigtigt ved om det skal være "Valby Hallen"

Fra : Ken Larsen

Dato : 13-10-04 16:23

Herluf Holdt, 3140 <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:416d4135$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Er der slet ingen af denne gruppes "gamle drenge", som
> skal ind og se/høre The Shadows, Hank Marvin og de andre
> "drenge", give den for sidste gang til foråret 2005, inden
> de går på pension?

Det skal jeg helt sikkert. Det er snart mange år siden jeg sidst så dem, men
jeg så Hank de 2 sidste gange han var i DK.

Jeg vil råde dig til at vælge Ringsted, som er et godt koncertsted.
Sportshaller har aldrig været godt.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-10-04 16:44

Ken Larsen skrev:

> Jeg vil råde dig til at vælge Ringsted, som er et godt
> koncertsted. Sportshaller har aldrig været godt.

Tak for rådet. Jeg har været i Valby Hallen én gang til
Deep Purple. Akustikken var en katastrofe, men Purple
var suveræne alligevel.

P.s.: Min kammerat har sikret sig billet til The Shadows
i Vejle. 645 kroner er godt nok mange penge, men han
får sikkert en uigenkaldelig oplevelse for pengene.
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Ken Larsen

Dato : 13-10-04 16:47

Herluf Holdt, 3140 <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:416d4d5b$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> P.s.: Min kammerat har sikret sig billet til The Shadows
> i Vejle. 645 kroner er godt nok mange penge, men han
> får sikkert en uigenkaldelig oplevelse for pengene.

Han får en fantastisk oplevelse.

Hørte lige lidt rygter om at de skulle komme senere sammen med Cliff.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Morten Steen

Dato : 13-10-04 19:05

> Er der slet ingen af denne gruppes "gamle drenge", som
> skal ind og se/høre The Shadows, Hank Marvin og de andre
> "drenge", give den for sidste gang til foråret 2005, inden
> de går på pension?

Jeg er ingen "gammel dreng" (29), men så den ALLER SIDSTE koncert i London
med min far, i foråret. Dejlig oplevelse. Især da Cliff lige kom forbi og
sang 3 numre. Skøn aften. Og ja, selvfølgelig har vi billetter - til Valby
Hallen, godt nok, men det har jeg nu fine minder om. (Steely Dan og Elvis).

Morten