James Bond musik
Fra : Martin Ploug

Dato : 10-10-04 00:34

Hej Ng

Er her nogen, der så James Bond - Spionen, der elskede mig ?
I filmen bliver der spillet noget flot klassisk musik, men hvad er det
for noget klassisk musik ? hvem er komponisten / komponisterne,
og hvad hedder værkerne ?

Findes de på soundtracket ?

På forhånd tak.

Vernlig hilsen

Martin

Fra : Torben Larsen

Dato : 10-10-04 07:35

"Nobody does it better" sunget af Carly Simon. Instrumental/Classic udgave i
filmen

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk

Fra : ersen

Dato : 10-10-04 18:26

Er det det du tænker på??

Non-Original Music by
Johann Sebastian Bach (from "Air in Orchestral Suite No. 3, BWV
1068")
Wolfgang Amadeus Mozart (from "Andante" of "Piano concerto no. 21")

Mozarts musik også kendt som Elvira Madigan................

Kilde: http://www.imdb.com/title/tt0076752/fullcredits

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-10-04 20:39

> [...]

> Wolfgang Amadeus Mozart (from "Andante" of "Piano concerto no. 21")

>Mozarts musik også kendt som Elvira Madigan................

Jeg tror sagtens det kan være det jeg tænker på
- det er i hvert fald noteret.

Mange tak.

/Martin