"Pink Floyd samles måske igen"
Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-10-04 16:38

"Pink Floyd samles måske igen". Det er i hvert fald overskriften fra
denne artikel:

http://www.dr.dk/nyheder/udland/article.jhtml?articleID=204284

Nu når jeg alligevel poster, er der også en halvgammel sag om en
"forsvunden Pink Floyd-film", som ligeså godt kan komme med:

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264732

Fra : Mads Breddam

Dato : 06-10-04 18:23

> "Pink Floyd samles måske igen". Det er i hvert fald overskriften fra
> denne artikel:

Ja, det har været diskuteret en del i alt.music.pink-floyd . Tvivler på at
det bliver til noget, men hvis det gør, så skaffer jeg kapital på en hvilken
som helst måde til at spendere på tur og koncert. Det ville være så stort...

Q-magazine, som vistnok er kilden, er svjv heller ikke den mest pålidelige
kilde. Men okay... Jeg klamrer mig da også til det spinkle håb, men jeg tror
man må 'nøjes' med en Roger Waters tour, hvilket også er fedt, men langt fra
det samme (tror jeg, eftersom jeg ikke har set Pink Floyd live).

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-10-04 19:40

Mads Breddam wrote:

> [...]
> som helst måde til at spendere på tur og koncert. Det ville være så stort...

Vi håber! Vi håber!

> [...]
> man må 'nøjes' med en Roger Waters tour, hvilket også er fedt, men langt fra
> det samme (tror jeg, eftersom jeg ikke har set Pink Floyd live).

Nej, RW live er ikke det samme som PF uden RW live. Jeg har aldrig set
PF med RW..

/David

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 23:30

> [...]
> fra
> det samme (tror jeg, eftersom jeg ikke har set Pink Floyd live).

Vi er nok mange der håber på,at de kommer til Danmark igen.Jeg har set dem
Live.En skøn oplevelse.

Hilsen Anne