Req: Phill & Company, Tralala
Fra : Aage Johansen

Dato : 06-10-04 08:00

Kære gruppe

Efter timer i selskab med google er det endelig lykkedes mig at opspore et
gammelt 80'er hit

Phill & Company´, sangen hedder tralala

Er der nogen der ved om man kan købe denne sigle på CD (ikke vinyl), eller
måske endnu bedre er der nogen der har en MP3 af denne single.
Ud over det er der så nogle der ved om "Phill & Company" er de "originale"
eller er der andre kunstnere fra denne tid også.
(Jeg ved godt der "Günther & the sunshine girls"´, men de er jo helt nye det
skal være fra 70'- 80')

Håber at der er nogle som vil hjælpe, det er squ ikke til at slippe af med
den sang inde i hovedet.

--
Aage

Fra : Jacob E.

Dato : 06-10-04 12:05

Aage Johansen wrote:
> Kære gruppe
>
> Efter timer i selskab med google er det endelig lykkedes mig at
> opspore et gammelt 80'er hit

Du ku' jo bare ha' spurgt os...!

> Phill & Company´, sangen hedder tralala
> Er der nogen der ved om man kan købe denne sigle på CD (ikke vinyl),

nej, kan man ikke

> eller måske endnu bedre er der nogen der har en MP3 af denne single.

ja, det er der sikkert mange der har

> [...]
> "originale" eller er der andre kunstnere fra denne tid også.
> (Jeg ved godt der "Günther & the sunshine girls"´, men de er jo helt

Ikke helt forstået, men ja, det var Phil & Company som lavede Tralala
originalt.

> Håber at der er nogle som vil hjælpe, det er squ ikke til at slippe
> af med den sang inde i hovedet.

Det er der sikkert

Mvh Jacob E.

Fra : Aage Johansen

Dato : 06-10-04 12:44

Jacob E. wrote:

> Du ku' jo bare ha' spurgt os...!

Jeg turde jeg ikke, uden at have prøvet selv

--
Aage

Fra : Jacob E.

Dato : 06-10-04 12:54

Aage Johansen wrote:

> Det turde jeg ikke, uden at have prøvet selv
> Aage

HAHA! Dem som altid brokker sig og påpeger, at man selv kunne have fundet
svaret på Google, er de samme som ligger og slås med de andre om at komme
først med svaret.
Så spørg du bare løs en anden gang, vi hygger os

Mvh Jacob E.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-10-04 13:54

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
> komme først med svaret.

som mange gange er fundet via google
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 06-10-04 19:12

Ivan V. Klattrup wrote:
> "Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
>
> som mange gange er fundet via google

Nemmerli'

Mvh Jacob E.

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 06-10-04 16:41

On Wed, 6 Oct 2004 13:04:39 +0200, "Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> wrote:

>Du ku' jo bare ha' spurgt os...!

>nej, kan man ikke

>ja, det er der sikkert mange der har

Hvis én af de mange skulle komme til at maile den til
jesper.nielsen(snabel-a)gmail.com ved et uheld så ville jeg ikke blive alt for
ked af det. Den er simpelthen ikke til at opdrive...

Tak (hvis det nu sku' være

Fra : Aage Johansen

Dato : 06-10-04 18:13

> Hvis én af de mange skulle komme til at maile den til
> jesper.nielsen(snabel-a)gmail.com ved et uheld så ville jeg ikke blive alt
for
> ked af det. Den er simpelthen ikke til at opdrive...

Det må jeg give dig ret i.
Jeg ved ikke hvor mange "mange" er, men skulle der være en bamhjertig sjæl i
blandt sååå....

--
Aage

Fra : Jacob E.

Dato : 06-10-04 19:16

Aage Johansen wrote:

> Det må jeg give dig ret i.
> Jeg ved ikke hvor mange "mange" er, men skulle der være en bamhjertig
> sjæl i blandt sååå....

Det er jo dét, som er det sjove i at eje en sjældenhed
Meen... hvis man er den slags person, så kan den vel findes med file-sharing
appz.

Mvh Jacob E.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-10-04 18:45

> Det er jo dét, som er det sjove i at eje en sjældenhed
> Meen... hvis man er den slags person, så kan den vel findes med
> file-sharing
> appz.

jeg har den faktisk liggende på en cd i mp3 og har haft det siden napster
var nyt! - men med folks generelle indstilling til filesharing tør jeg
simpelthen ikke dele ud af den - intet ville glæde mig mere end at dele
denne dejlige sang med jer (hvis den altså ikke kan købes - jeg har aldrig
selv fundet den nogen steder - og jo, jeg har prøvet bare for at se hvad de
ellers har udgivet... jeg fandt som sagt intet) - jeg husker den, da den var
ny og har nydt den siden - jeg ved godt dette ikke hjælper jer meget, men
den er derude!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Aage Johansen

Dato : 12-10-04 10:26

> jeg har den faktisk liggende på en cd i mp3 og har haft det siden napster

Hviken CD ligger den på (Titel / årgang ?)

--
Aage

Fra : Aage Johansen

Dato : 12-10-04 10:44

Aage Johansen wrote:

> Hviken CD ligger den på (Titel / årgang ?)

Hmm, så lige at du skrev mp3 format, så det er vel heller ikke en "original"
CD

--
Aage

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-10-04 15:22

> Hmm, så lige at du skrev mp3 format, så det er vel heller ikke en
> "original" CD

ja, det er sådan det forholder sig - jeg har nemlig aldrig fundet en cd hvor
den er på.

Da jeg i sin tid hørte den tilbage i 80'erne synes jeg den var helt vild fed
på sin egen kiksede måde og at kvinden der synger havde en fantastisk
stemme - jeg mindes osse en musikvideo svagt (eller måske en sceneoptræden)

da jeg senere hen ville høre noget andet musik med phil & Co kunne jeg
ganske enkelt ikke finde noget som helst - tilbage i de første napster dage
fandt jeg den så og har siden dengang gemt den. Det er heller ikke første
gang der er blevet spurgt efter den og jeg ville med glæde uploade den, men
som flittig bruger af nyhedsgrupperne ved jeg at der sidder vågne øjne
overalt, så jeg tør simpelthen ikke tage den chance at være ophavsmand. Må
man ikke lægge musik ud hvis det ikke ellers eksisterer?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-10-04 15:39

>Må man ikke lægge musik ud hvis det ikke ellers eksisterer?

men det eksisterer jo, der er rigeligt til salg, f.eks. på
http://www.gemm.com/c/search-for-search_no_intermediate-is-1-and-artist-is-PHILL%20AND%20COMPANY.html
dog vinyl.....
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Flemming N.

Dato : 14-10-04 11:57

Ud over Tralala havde phil og Company også et hit med sangen "Pow,
pow" (1985), jeg tror dot næppe at deres sange er udgivet på Cd...

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Jacob E.

Dato : 14-10-04 13:00

Flemming N. wrote:
> Ud over Tralala havde phil og Company også et hit med sangen "Pow,
> pow" (1985)

Nej det havde de fandme ikke!!! Men det kommer vel an på, hvordan man
definerer et hit?

Jacob Ekstrøm
--
www.defede80ere.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-10-04 15:41

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
> Men det kommer vel an på, hvordan man
> definerer et hit?

Det er vel defineret ud fra at den kom på single, jeg kan godt huske
singlen, for den stod hos pladepusheren i enormt lang tid (sikkert ingen der
gad købe den )
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Flemming N.

Dato : 14-10-04 20:08

On Thu, 14 Oct 2004 13:59:54 +0200, "Jacob E."
<sp@mmergotohell.invalid> wrote:

>Nej det havde de fandme ikke!!! Men det kommer vel an på, hvordan man
>definerer et hit?

How, how sikke et sprog *S* well, det kommer nok an på mange ting, de
steder hvor jeg kom på det tidspunkt var den et hit...

Mvh,

Flemming

Fra : Jacob E.

Dato : 14-10-04 20:28

Flemming N. wrote:

> How, how sikke et sprog *S* well, det kommer nok an på mange ting, de
> steder hvor jeg kom på det tidspunkt var den et hit...

Ok, Flemming, må jeg så ærbødigst (med blomster flyvende ud af min mund)
spørge dig, hvor du kom dengang??

Mvh Jacob

Fra : Flemming N.

Dato : 14-10-04 20:43

On Thu, 14 Oct 2004 21:28:13 +0200, "Jacob E."
<sp@mmergotohell.invalid> wrote:

>Ok, Flemming, må jeg så ærbødigst (med blomster flyvende ud af min mund)
>spørge dig, hvor du kom dengang??

I Vendsyssel *S*

Mvh,

Flemming

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-10-04 14:21

> Ok, Flemming, må jeg så ærbødigst (med blomster flyvende ud af min mund)
> spørge dig, hvor du kom dengang??

ja, DET tror jeg fandme du må!!!