Drengene fra Angora
Fra : Christian

Dato : 02-10-04 11:07

Hejsa

Nogen der så ovenstående i går? Tænkte lidt på hvilken type musik, den der
bildæk sang var inspireret af?

Det har jo været tydeligt med de tidligere musikvideoer, hvilke bandtyper de
plagierede. "Blind Date" er noget Backstreet Boys, "Gummi, nej tak" er noget
Linkin Park, og så er der den der højskolesang, hvor de efterligner Nik og
Jay...i hvert fald i mine øjne

Men kan ikke rigtig "placere" den sidste nye? kan i?

vh Christian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-10-04 11:19

> Men kan ikke rigtig "placere" den sidste nye? kan i?

var det ikke sån lidt boyband agtigt - sån lidt C21 agtigt?
.... eller?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : N. Christensen

Dato : 03-10-04 21:32

> var det ikke sån lidt boyband agtigt - sån lidt C21 agtigt?

Tennisbolden fra afsnit 14:
http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_2_14_tennisbolden.asx

Er det ikke noget Shaggy noget?

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 04-10-04 16:53

Jeg synes helt klart der var noget Peter André over det...

Fra : Mr bob

Dato : 04-10-04 20:55

Kan i hvert fald ses her:
http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_2_16_bildaek.asx