høhøhø ...
Fra : Ukendt

Dato : 24-09-04 17:52

www.skaduhafest.dk

.... check især perler som "Feel" og "Hey Baby"

--
Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : Joshua

Dato : 24-09-04 17:59

Kim Frederiksen wrote:
> www.skaduhafest.dk
>
> ... check især perler som "Feel" og "Hey Baby"

he he og prøv så at følge tråden "gratis cd - til grin" i ng
dk.snak.vittigheder

--
Mvh Josh

Fra : Poul Erik

Dato : 24-09-04 18:13

On Fri, 24 Sep 2004 18:52:02 +0200, "Kim Frederiksen" <kim.frederiksen
snabela gmail.com> wrote:

>www.skaduhafest.dk
>
>... check især perler som "Feel" og "Hey Baby"

Sørgeligt, eller hylende morsomt. Vælg selv.

Fra : Thomas H.

Dato : 24-09-04 21:02

"Kim Frederiksen" <kim.frederiksen snabela gmail.com> skrev i en meddelelse
> www.skaduhafest.dk
>
> ... check især perler som "Feel" og "Hey Baby"

Det er chokerende at nogle SÅ blottet for talent, vil være bekendte at
stille sig op og "synge" ...utroligt at han ikke selv kan høre at den er
gal, og endnu mere utroligt at der ikke er nogle der har sagt til ham, at
han nok skulle holde sig til ting inden for hans fiiiine cv, som han viser
frem på siden

"Spiller med alle 10 fingre og fodbaspedaler"
....altså man skulle tro det var en parodi, eller en efterligning af Henrik
Solgaard, men jeg får somme tider tilsendt lign. links fra andre
røvballemusikere, så jeg er desværre bange for at det er helt seriøst ment

....overvejer at skrive til ham, om jeg må lægge dette citat på min
hjemmeside, når nu han selv skriver det:

"De fleste musikere som annoncerer på internettet, har valgt ikke at lægge
demo´er på, fordi det kan give et forkert indtryk"
Citat: Jørgen Lysemose - www.skaduhafest.dk

--
Hehe
Thomas H. - www.thhe.dk/citater.htm

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 24-09-04 21:20

Kim Frederiksen <kim.frederiksen snabela gmail.com> wrote:
> www.skaduhafest.dk

Det mest morsomme er sådan set at hans promotion virker glimrende.
Foreløbig har Jørgen Lysemose været interviewet på P3, været i tråde i
mange NG'er og har den sidste uges tid formentligt haft flere lyttende ører
på sine demo'er end de fleste andre selskabsmusikere opnår på et helt år.
Sååå...det virker jo, uanset hvor godt eller dårligt det er

/ Flying Hotdogs

Fra : Koeffe

Dato : 24-09-04 22:53

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Det mest morsomme er sådan set at hans promotion virker glimrende.
> Foreløbig har Jørgen Lysemose været interviewet på P3,

Seriøst?? Er det pga af vores omtale i dk.snak.vittigheder, eller er snakken
i dk.snak.vittigheder startet pga indlæget i radioen?

--
Koeffe

Fra : lwpedersen

Dato : 24-09-04 23:18

> [...]
> på sine demo'er end de fleste andre selskabsmusikere opnår på et helt år.
> Sååå...det virker jo, uanset hvor godt eller dårligt det er

Hej Pølser,
I har ganske ret. Han kan f.eks. hurtigt opnå at blive en kultfigur som Ole
Erling var det for 8-10 år siden. Det er der penge i. Har I evt. et link til
P3-interviewet?
M.v.h. Lennart

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 24-09-04 23:23

lwpedersen <lwpedersen@nospam.hotmail.com> wrote:
> Har I
> evt. et link til P3-interviewet?

Nej, desværre - kan ikke finde det, men det var på P3, en eftermiddag i
starten af sidste uge

/ Flying Hotdogs

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 00:52

x-no-archive: yes

Flying Hotdogs wrote:

> Nej, desværre - kan ikke finde det, men det var på P3, en eftermiddag i
> starten af sidste uge

Han ligger desværre ikke så langt under kvalitetsmæssigt end det lort,
P3 plejer at spille!

Fra : plh

Dato : 24-12-04 07:28

> Erling var det for 8-10 år siden.

Ole Erling ku´ spille - jeg kommer nærmere til at tænke på Sussi og Leo.
Det lyder som om manden har et vældigt gå-på-mod og humør...

Per

Fra : Holst

Dato : 25-09-04 09:11

Flying Hotdogs wrote:

> [...]
> på sine demo'er end de fleste andre selskabsmusikere opnår på et helt år.
> Sååå...det virker jo, uanset hvor godt eller dårligt det er

Og når alt kommer til alt, er han så egentlig meget værre (bedre?) end
andre musikere, man møder til diverse bryllupper og lignende?

Fra : -V-

Dato : 24-09-04 21:18

Kim Frederiksen wrote:
> www.skaduhafest.dk
>
> ... check især perler som "Feel" og "Hey Baby"

He must be kidding.

Det må være definitionen på 'mangel på realitetssans'.

-V-

Fra : Cantona

Dato : 24-09-04 21:29

Det er noget af det sjoveste jeg har hørt længe - er der nogen der har
bestilt en demo cd ???

KL