Poul Dissing & Merete Hjortsøe
Fra : Jørgen

Dato : 20-09-04 12:09

Har Poul Dissing og Merete Hjortsøe sammen indspillet "Ræk mig din hånd du
kære" fra Mozart's Don Juan?
Hvad hedder CD'en?
Er der flere klassiske duetter på samme CD?
Mvh Jørgen

Fra : Ole Damgaard

Dato : 22-09-04 01:36

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> wrote in message news:<414eba69$0$302$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> kære" fra Mozart's Don Juan?
> Hvad hedder CD'en?
> Er der flere klassiske duetter på samme CD?

Ikke helt - Poul Dissing synger den kendte duet med Merete Sveistrup
og Radiounderholdningsorkesteret. Den findes på en CD med titlen
"Ønskekoncert" hvor også Eva Madsen og Jesper Lundgaard medvirker. Nej
der er ikke andre klassiske duetter på den.
mvh ole

Fra : Fatter Brik

Dato : 22-09-04 16:49

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Ønskekoncert" hvor også Eva Madsen og Jesper Lundgaard medvirker. Nej
> der er ikke andre klassiske duetter på den.

Den omtalte CD findes netop nu i Føtex til blot 15 kr. OG det er jo
godt.....hvis man har en Føtex.

:)

Fra : Jørgen

Dato : 24-09-04 23:18

"Fatter Brik" <Fatter@brik.ellernoget.der> skrev i en meddelelse

> [...]
> du

> Den omtalte CD findes netop nu i Føtex til blot 15 kr. OG det er jo

Tak. Tak for hjælpen. Jeg vidste, hun hed Merete, og Hjortsøe var bare mit
gæt.
Mvh Jørgen