Dance / Oldies klassikere - Dem man hører ~
Fra : Tp

Dato : 18-09-04 12:23

Hej. Jeg søger titler på nogle af de numre / remix som man normalt hører på
nogle diskoteker i løbet af natten.

Det kunne f.eks. være Greace remixet hvor der lige kommer 3-4 af deres numre
i træk. Det er sådan noget som det jeg tænker på.

Altså nogle gamle numre, som nu er blevet populærer på diskotekerne for de
unge og som man kan danse til.

Jeg ville blive glad hvis i kunne nævne nogle titler og kunstnere for mig.

Mvh Tim

Fra : Troels

Dato : 18-09-04 13:03

> Det kunne f.eks. være Greace remixet hvor der lige kommer 3-4 af deres
numre
> i træk. Det er sådan noget som det jeg tænker på.

Jeg mener bare at det hedder Grease - Megamix

> Altså nogle gamle numre, som nu er blevet populærer på diskotekerne for de
> unge og som man kan danse til.
>
> Jeg ville blive glad hvis i kunne nævne nogle titler og kunstnere for mig.

Kim Larsen - Flyvere i natten
Kim Larsen - Køb bananer
Fame (vist nok) - Time of your life (og gud hvor jeg hader når 100 17årige
bræger med på det nummer på en gang, så vær sød ikke at spille det
New Order - Blue Monday

/Troels

Fra : Tp

Dato : 18-09-04 13:41

Takker mange gange Troels. Kunne dog ik lige finde Fame - Time of your life.
Hvis nogle har flere forslag kunne det være rart så vi fik været alle de
"store" hits igennem.

Mvh Tim

Fra : Troels

Dato : 18-09-04 16:14

> Takker mange gange Troels. Kunne dog ik lige finde Fame - Time of your
life.
> Hvis nogle har flere forslag kunne det være rart så vi fik været alle de
> "store" hits igennem.

Jeg fandt lige ud af at den er fra Dirty Dancing og hedder I've Had The Time
Of My Life og det er Bill Medley + Jennifer Warnes. Jeg kan stadig ikke lide
den...

/Troels

Fra : Bj@arne

Dato : 19-09-04 16:39

Kenny Loggins - footloose
Blues brothers - Jailhouse rock
Ray Charles - shake a tailfeather
Aretha Franklin - think
Aretha Franklin - Respect
Aha - Take on me
En hulens masse Beatles
credence
Himmelhunden fandme også.... Ja jeg fatter det ikke
VLTJ med tørfisk... Fatter jeg heller ikke

Hilsen Bjarne

Fra : Anders Mogensen

Dato : 19-09-04 23:28

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> unge og som man kan danse til.
>
> Jeg ville blive glad hvis i kunne nævne nogle titler og kunstnere for mig.

Frit efter den til tider lidt hullede hukommelse fra diverse
disko-dasko-besøg i de seneste par år:

Bamse - Hvorfor går Louse til bal (suk)
Bamse - Wimmersvej (endnu mere suk)
Beach Boys - Hvadsomhelst
Birthe Kjær - Pas på den knaldrøde gummibåd (dobbelt suk)
Billy Ocean - When The Going Gets Tough
Blues Brothers - Everybody Needs Somebody
Bon Jovi - Livin On A Prayer (i den lidt småhårde ende)
Cindy Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
Commitments - Mustang Sally
Danseorkestret - Kom tilbage nu
Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen
Eva Madsen - Mormors kolonihavehus (åh du godeste..)
Four Tops - Loco In Acapulco
Gloria Gaynor - I Will Survive
Ghostbusters-temaet (nu tit med Kelis's Milkshake mixet ind over)
Jefferson Starship - Nothing's Gonna Stop Us
Joe Cocker - Unchain My Heart
Katrina And The Wawes - Walking On Sunshine
Kim Larsen - Fru Sauterne
Kim Larsen - Den allersidste dans
Lionel Richie - All Night Long
Madness - Our House
MC Einar - Arh Der
Men At Work - Down Under
Michael Jackson - Beat It
Madonna - Like A Prayer
Nena - 99 Luftballons
Pointer Sisters - I'm So Excited
Proclaimers - I Could Walk 5000 Miles
Sweet - Ballroom Blitz
Tommy Seebach - Hip Hurra Det' Min Fødselsdag (såfremt DJ'en finder en der
har fødselsdag - brrrr!)
Village People - YMCA
Weather Girls - Raining Men
Wham - Wake Me Up
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
?? - You Can't Hurry Love

Phew.... Jeg har sikkert flere bud i morgen...

God lytte-lyst!

-
Anders

Fra : Tp

Dato : 20-09-04 18:46

Hey Anders.

Mange tak for den store liste... det var lige sådanne titler jeg ledte
efter... glæder mig hvis du skulle komme i tanke om flere..

God aften..

Tim

Fra : Davidsen

Dato : 20-09-04 21:30