Sascha Dupont er blevet et skravl
Fra : Jens Jensen

Dato : 22-10-04 12:54

Dette står der at læse i internetudgaven af BT i dag. Der står bl.a.
følgende:

"Et nyt køkken og vejledning i sund kost er skyld i, at Sascha Dupont har
tabt sig så meget, at hendes vielsesring er blevet fem numre for stor - og
at hun for første gang i sit liv er blevet kaldt et >skravl<".

"I løbet af det sidste år har hun tabt sig...."
"det kan tydeligt ses, ligesom sangerinden også kan mærke det på
åndedrættet"
"De første kilo raslede af... "

Og hvor meget har hun tabt sig? Hold nu godt fast - seks kilo!

Jeg synes, at der er et eller andet galt med den artikel. Jeg synes, at den
gør for stort et nummer ud af et lille vægttab på seks kilo, eller også har
de skrevet forkert, og at hun har tabt sig mere end det. Tillykke til Sascha
fra mig, men artiklen synes overdreven på mig.

Du kan læse den her: http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=315754/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-10-04 13:02

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke til Sascha
> fra mig, men artiklen synes overdreven på mig.

Alene det, at du gider læse den og gider bruge tid på at sætte os andre ind
i sagen forklarer til fulde, hvorfor artiklen er skrevet - og hvorfor den
altså ikke er "overdreven". *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 22-10-04 13:37

> [...]
> Sascha
> fra mig, men artiklen synes overdreven på mig.

Seks kilo kan jo være tabt forskellige steder på kroppen. Og hun har sikkert
tabt mindst et par kilo på hænderne, siden hendes vielelsesring er blevet 5
numrer for stor

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 22-10-04 14:42

Jens Jensen wrote:
> [...]
> gør for stort et nummer ud af et lille vægttab på seks kilo, eller også har

Jamen de har da skrevet forkert. Der skulle jo have stået 60

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-10-04 14:58

"Benjamin R. Giversen" <garfield_killer@yahooss.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen de har da skrevet forkert. Der skulle jo have stået 60

Det har jeg rent faktisk overvejet, men de havde skrevet seks og ikke 6.