Ginseng online
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 13-10-04 21:30

Hej Gruppe

Syntes jeg er begyndt at opleve en del træthed nuda efteråret har sat ind og
har besluttet at prøve med ginseng - findes der ikke nogle gode steder at
købe det direkte over nettet paralel import eller den slags større internet
steder som sælger naturmedicin over nettet - gør ikke noget at det ikke er
dansk site hvis det evt. er bedre eller billigere ???

MVH
Thomas Forsberg

Fra : G.B.

Dato : 13-10-04 22:13

"Thomas Forsberg" <darksaint@bredband.net> skrev i meddelelsen

> Syntes jeg er begyndt at opleve en del træthed nuda efteråret har sat
> ind og har besluttet at prøve med ginseng - findes der ikke nogle

Hvis du er kødspiser, er det ikke nødvendigt at tage ginseng. Astragalus
vil i så fald være bedre. Og billigere.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Bjarne Krog

Dato : 14-10-04 17:31

> [...]
>steder som sælger naturmedicin over nettet - gør ikke noget at det ikke er
>dansk site hvis det evt. er bedre eller billigere ???

Hmmm nu skal du lige tage højde for at ginsing er en lægeuert i bl.a.
Kina, og BØR behandles som en lægeurt, du kan få kraftige bivirkninger
hvis du er en af dem der ikke har brug for ginsing, og det er for det
meste folk med stress og folk i overgangsalderen, hvis du kikker på
din tungespids og den enten har røde pletter, eller bare ser rød ud
uden at der er en hvid klar hinde henover. Ligesom hvis din tunge er
belagt med en gul belægning, vil jeg også fraråde dig det.
Søg evt. en der har forstand på kinesiske urter inden du køber....
----

De varmeste hilsner fra Bjarne Krog
Se http://www.vandrermodlyset.dk/ og bliv klogere