Tre nye billeder
Fra : J

Dato : 22-10-04 00:15

Hej
Hvis I gider se min smukke kat - så kig på de tre sidste billeder på
følgende link

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=833&folde
r=1003&limit_start=0&limit_user=15

der står bare forkert dato 05-01-02 og jeg har altså lige lagt dem ind - ved
ikke hvordan man retter det.

Laurits spiser sin medicin uden vrøvl af nogen art, men det grønne stads,
som han skal smøres med på gummerne hver dag, det kan han altså ikke
fordrage.... det lugter ellers godt nok.
Hilsen Jette

Fra : Ragna

Dato : 22-10-04 15:47

Hej Jette!

Der er et eller andet galt med linket, i hvert fald kunne jeg ikke finde
billederne ud fra det, men det lykkedes ved at gå ind under dit navn i
stedet.

Hvor er Lauritz dejlig - en rigtig lille hjerteknuser!
Det kan da ikke passe, at han kan være alvorligt syg, så kvik som han ser
ud.
Held og lykke med behandlingen af det ømme tandkød.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 22-10-04 21:40

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> Der er et eller andet galt med linket,

Faktisk har Jette, Webmoster, lavet en god funktion, kort link på
siden. Så når man har et langt link kan man paste det i kort link
editoren og få et link som er til at poste her. I Laurits's tilfælde
bli'r kort link dette: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=477
og det er klikbart

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 22-10-04 21:42

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> Hvis I gider se min smukke kat - så kig på de tre sidste billeder på
> følgende link

Hvor er han dog bare smuk, han er jo lige en misling efter mit hjerte.
Jeg æææælsker stribemisser