Att: Marianne Hellemose. Mere om JBH.
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 18-10-04 07:54

http://www.jv.dk/indland/artikel:aid=345784/

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi.
Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-10-04 17:13

*GG* ja den "kære" JBH er virkelig om sig, det ville glæde mig hvis de
burede ham inde og smed nøglen væk.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 18-10-04 17:36

Marianne Hellemose wrote:
> *GG* ja den "kære" JBH er virkelig om sig, det ville glæde mig
> hvis de burede ham inde og smed nøglen væk.

Du er _alt_ for venlig Marianne, jeg tør slet ikke skrive hvad jeg ville
ønske

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-10-04 18:08

Denise skrev
<Du er _alt_ for venlig Marianne>

*GG* kun fordi det er en offentlig liste hvor jeg kan risikere at børn,
barnlige sjæle og andre letpåvirkelige
mennesker kunne falde over mit indlæg, jeg kan snildt
komme på nogle sjove og for mig, underholdende ting
at afprøve )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***