Søvnigheds-stråler???
Fra : Pernille og Jesper

Dato : 16-10-04 15:40

Hej NG,

er der nogen af jer der har "søvnigheds-stråler" i jeres hjem med
mellemrum? Lige i dag er påvirkningen tilsyneladende i soveværelset.
Silk snorker i sengen, Choko ligger i hængekøjen i kradsetræet, og
Polgara i radiatorsengen. Jeg kan godt forstå dem, for jeg bliver
nærmest søvnig af at gå derned *griner* Andre dage kan de ligge i stuen,
og når der ligger 3 sovende katte skvatter jeg som regel også i søvn
hvis jeg sætter mig og læser!

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Denise

Dato : 16-10-04 16:24

Pernille og Jesper wrote:
> [...]
> nærmest søvnig af at gå derned *griner* Andre dage kan de ligge i
> stuen, og når der ligger 3 sovende katte skvatter jeg som regel også

Hi hi , det tror jeg også vi har nogle gange. Men det sjove er, som i dag,
alle 3 ligger og sover og man bliver selv træt.
Sniger sig hen på sofaen med et tæppe og 2 sec efter man er gået i
drømmeverden er kattene vågne og skal op på maven, trampe, hyle og slikke
næse. Og så kan man snige sig nok så lydløst, de skal nok opdage det .
Når de så har helt styr på man er vågen, kan de godt skruppe af og lægge sig
til at sove igen, og så kan man prøve og sove igen hrmff.

--
Hilsen Denise