Biokat kattegrus..... Hvor ????
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 16-10-04 13:55

Hej

Vi har i mange år brugt Biokat kattegrus, som har gjort som det skulle synes
vi... hårde klumper, der kan samles op, ikke så meget slinger...

Nu oplyser vores katteudstyrsleverandørforretning at Biokat åbenbart ikke
kan fås mere på Sjælland...

Er der nogen der evt. kan be- eller afkræfte denne påstand ?

Kunne være man skulle overveje at importere selv...

Mvh Keld

Fra : Denise

Dato : 16-10-04 16:15

Keld Rosenberg wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der evt. kan be- eller afkræfte denne påstand ?
>
> Kunne være man skulle overveje at importere selv...

Hej
Så det så sent som i dag hos Bonnie i Glostrup Centret. Om det bare er
lagervare og senere udgår ved jeg så ikke.

--
Hilsen Denise

Fra : Christina Kausmally

Dato : 16-10-04 19:03

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mæil.dk> skrev i en meddelelse
> Nu oplyser vores katteudstyrsleverandørforretning at Biokat åbenbart ikke
> kan fås mere på Sjælland...
>
> Er der nogen der evt. kan be- eller afkræfte denne påstand ?

Hej,

det er Eldorado der importerer Biokat..
Det lyder sørme underligt hvis ikke én eneste forhandler på Sjælland får
varer fra Eldorado.
Jeg er sikker på at du nok skal finde et sted at købe Biokat.
Jeg bestiller selv Eldorado-varer til en butik, og er ikke informeret om, at
der skulle være nogen ændringer mht levering af Biokat, det er godt nok
heller ikke på Sjælland...men alligevel

Med venlig hilsen

Christina
Thami's Hellige Birmaer