katte der mobber hinanden
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 16-10-04 08:32

Hej

Det er helt sjovt at se hvordan de driller hinanden her i huset.
Det starter gerne ganske uskyldigt med at en af kattende ligger sig midt
pågulvet helst ¨å der ikke erplads til den anden kat kan komme forbi uden at
få en på hovedet. Så må den anden kat smyge sig udenom,eller klatre på
møbler, på fjernsynet, mennesker og andet for at komme forbi. Det kan de så
gøre på skift for at irritere hinanden. Gerne om natten for også at holde os
vågen.
Pjevs har fået den sjove vane at når Gismo går forbi, så skal han have en i
røven med poten. Det ser så sjovt ud. MEn Pjevs elsker at lure bag et hjørne
og springe frem som en trold i en æsle og forskrække Gismo. Det bliver Gismo
meget sur over, og så kan de godt jagte hinanden gennem huset. Men Gismo
tager gerne hævn ved at han så ligger sig således at Pjevs så ikke kan komme
op i sin kurv.
Så de er lige gode om det.
Skøre kræ.

mvh Cindie

Fra : Kate

Dato : 17-10-04 11:04

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> wrote in

> Skøre kræ.

Hæhæ, jeps
Her er det Mowgli som mest driller Doughnut. Nogle gange lægger han sig
på lur bag en dør eller ved et møbel og venter på at hun skal komme
forbi. Når hun så gør så springer han frem som trold af en æske ,
hvorefter den vilde jagt går. Jeg er slet ikke i tvivl om at begge
katte hygger sig

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 18-10-04 18:35

Hejsa

Jeg ved nu ikke om de hygger sig, for der er også krise hvis den ene ligger
oppe hos os i sengen og den anden kommer og også vil ligge der. Hvis de så
opdager hinanden, bliver de begge sure og begge går deres vej, og så man
ingen næsevarmer mere.
MEn jeg ved dog at engang da Gismo stukket af, så kunne Pjevs ikke lade være
med at se efter ham og lede efter ham i hele lejligheden.
Noglegange så tror jeg de gør det kun for at drive en til vanvid.

mvh Cindie

Fra : Kate

Dato : 18-10-04 20:43

> Noglegange så tror jeg de gør det kun for at drive en til vanvid.

Det lyder _meget_ sansynligt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-10-04 22:06

Cindie skrev
<Noglegange så tror jeg de gør det kun for at drive en til vanvid>

Kate skrev
<Det lyder _meget_ sansynligt >

Yeps, den køber jeg

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Pia Nave

Dato : 18-10-04 22:17

Marianne Hellemose wrote:
> Cindie skrev
> <Noglegange så tror jeg de gør det kun for at drive en til vanvid>
>
> Kate skrev
> <Det lyder _meget_ sansynligt >
>
> Yeps, den køber jeg

SOLGT