Ny killing og tilvæning til kattebakken
Fra : Jan Jeppesen

Dato : 14-10-04 17:05

Halløj katteeksperter!

Så fik vi en lille ny killing. Det er et "hittebarn" der blev fundet
udsultet og forkommen af en veninde.
Alder ved vi derfor intet om, men den ligner én på 12 - 13 uger.

Nu spiser den ganske normalt, (dog stadig meget tynd) er meget
kontaktsøgende og er rask, frisk og frejdig!

Men her spørgsmålet der sikkert har været oppe her i gruppen 1 million
gange:

Hvordan får vi den til at bruge kattebakken?
Hvad gjorde I andre (nogen gode råd)?

Takker for al respons

Mvh. Jan

Fra : Frk. Clausen

Dato : 14-10-04 20:50

Tillykke med missen

Hver gang den tisser eller noget så sæt den bagefter ind til dens
kattebakke.

Held og lykke

/Kristina samt Palle og Frederik
www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Kate

Dato : 17-10-04 10:34

"Jan Jeppesen" <jan.jeppesen@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hvordan får vi den til at bruge kattebakken?
> Hvad gjorde I andre (nogen gode råd)?

Nu har i haft katten nogle dage og jeg håber du bruger bakken flittigt
allerede nu.
Katte er jo renlige af natur, så det jeg ville gøre var simpeæthen at
sætte den ud på bakken og så lade den udforske hjemmet derfra.
Det gjorde jeg så godt nok ikke med Mowgli, for det nåede jeg
simpelthen ikke inden han selv var gået på opdagelse og selv fandt
bakken
Ellers hvis din killing er lidt træg til at benytte bakken så gør det
til en vane at sætte den derud når den har sovet, leget og spist, så
skal den nok fatte sammenhængen

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jan Jeppesen

Dato : 17-10-04 19:00

> Ellers hvis din killing er lidt træg til at benytte bakken så gør det
> til en vane at sætte den derud når den har sovet, leget og spist, så
> skal den nok fatte sammenhængen

Det lykkes!

Efter at hun sov halvdelen af andendagen satte jeg hende op i bakken og
efter 3. "Flugt" var det åbenbart mest behageligt at besørge dér (vi har
købt nogle træpiller - de er skånsomme, sviner ikke så meget, og så dufter
det af frisk træ når hun har besørget!)

Tak for svarene!

Mvh. Jan