Et lille tip
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-10-04 21:04

Jeg faldt over et kunstigt lammeskind i Silvan. Det kan vaskes ved 30
grader, og kostede 100 kroner. Det er et hit hos misserne.

Jeg kommer vist til at tage forbi Silvan og købe et par mere en af dagene

Hilsen Nina

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-10-04 10:04

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grader, og kostede 100 kroner. Det er et hit hos misserne.
>
> Jeg kommer vist til at tage forbi Silvan og købe et par mere en af dagene

Hej Nina
Hvort stort er det skind? Jeg står nemlig og mangler et underlag til mit
udstillingsbur, kan det mon bruges til det?
Hvilken farve?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-10-04 10:39

> [...]
> Hvort stort er det skind? Jeg står nemlig og mangler et underlag til mit
> udstillingsbur, kan det mon bruges til det?

Ja, det vil jeg tro at det kan. Det er creme/hvid. Mindre gult end et ægte
er. Jeg har ringet til flere Silvan-butikker, da jeg åbenbart fik det
sidste. Men ingen har desværre
Prøver lige via forbruger-gruppen at høre om nogle ved hvor man kan få det.
Måske der er held

Hilsen Nina

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 14-10-04 11:39

HEjsa

Mine katte har et lammeskin hver, et som jeg har delt i to og det er bare et
hit her. Så er edda sådan at Pjevs skal slikke skindet i 5 minutter inden
han sover. Min gamle kat Gismo nyder også at ligge på sit skind.
Inden jeg fik klippet skindet i to, havde de ofte slåeskampe om det og det
var meget på mode at hugge skindet foran næsen af den anden.
Her til vinter er de nok overhoved ikke til at drive ud af. skindene. De
sover mere på skindene end oppe hos os.
mvh Cindie

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-10-04 12:08

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> wrote in message
> [...]
> var meget på mode at hugge skindet foran næsen af den anden.
> Her til vinter er de nok overhoved ikke til at drive ud af. skindene. De

Jeg må sige at jeg i min søgen efter endnu et kunstigt, er faldet over en de
steder, hvor de sælger ægte. De skriver enda at de kan vaskes. Det troede
jeg ikke.
Har du prøvet at vaske dine skind?
For kan det vaskes, så køber jeg ski et par ægte. Man kan få dem for 250,-
og opefter, og i flere lækre farver.
Det kunstige bliver allerede flittigt brugt, men kan forestille mig at et
ægte er endnu bedre.
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 14-10-04 12:42

Hej

jeg kunne sagtens vaske min, men jeg vaskede det i hånden første gang, og
lagde til tørre over et tørrestativ udenfor. Men jeg har hørt at man sagtens
kan vaske det i vaskemaskinen på 30 grader. Men det må ikke komme i
tørretrumleren.
Men et hit er det her.
mvh Cindie

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-10-04 16:30

On 2004-10-14 13:07:54 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mail@NOSPAMtendertribes.dk> said:

> Har du prøvet at vaske dine skind?
> For kan det vaskes, så køber jeg ski et par ægte.

Det har jeg. På uldvaskeprogram og med flydende sæbe af den slags til
uld og silke (enzymerne i alm vaskepulver "æder" uld - og skind med uld

Men så blev det også helt fint
--
Knus fra Ann R