Da Harry mødte Sally
Fra : Søren Kongstad

Dato : 12-10-04 18:01

Det må vi vente lidt på endnu ;)

Vores nye mis Harry er netop ankommet - jeg har haft ham i soveværelset
et par timer - mens vore gamle mis, Sally, har ligget under sofaen i stuen.

Nu er han faldet i søvn i min seng, og efter jeg er gået ind i stuen er
Sally kommet frem - hun sniger sig langs panelerne i knæ - og ligger på
en stol under spisebordet -endnu en af hendes "rør mig ikke" steder.

Harry på 13 uger har krudt i røven. Så snart han kom ud af transport
kasen fandt han kattebakken (det er en lettelse at se at ham bruge den
så hurtigt) - undersøgte soveværelset - og derefter var det
bjergbestigning op ad mig for at gnide næser. Han er købt (eller keg er
i hvert fald solgt)

Nu håber jeg bare Sally kan klare omvæltningen - hvis ikke så må vi af
med Harry igen - men det er selvfølgelig stadig tidligt at blive nervøs
efter kun 3 timer.

Her er billeder af Harrys første 20 minutter ;)

http://www.kongstad.net/kat2

Fortsættelse følger!

/Søren

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 13-10-04 09:36

"Søren Kongstad" <spamm@-fjern-kongstad.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter kun 3 timer.
>
> Her er billeder af Harrys første 20 minutter ;)

Hej Søren.

Nåhhhhhr hvor er han sød!
Og sikke meget han har nået på 20 minutter .

Hvordan går det med dem i dag? Er Sally tøet op?

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.