Tilladelse til kattehold.
Fra : Lene Vang

Dato : 12-10-04 15:59

Hejsa
der skal være beboermøde her hvor jeg bor, og jeg har tænkt mig at ansøge om
at få lov til at holde indekat(te). Jeg søger derfor efter lidt hjælp og
matriale til det, jeg er ikke verdens badste til at formulere mig så det
brager, så hvis I sidde inde med noget som I mener der kan bruges, vil jeg
være evigt taknemmelig.

Hilsen Lene

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 12-10-04 16:37

"Lene Vang" <lenevang@sletmig.webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det brager, så hvis I sidde inde med noget som I mener der kan bruges, vil

Hvis jeg kan finde det på min computer har jeg noget. Jeg fik lov til at
holde to katte istedet for én, så noget rigtigt må der have stået. Kigger
lige putteren igennem

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 12-10-04 17:10

Jeg har sendt det til dig pr. mail

Fra : Lene Vang

Dato : 12-10-04 18:05

Tusind tak skal du ha, den vil hjælpe mig lidt på vej...

Hilsen Lene

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:416c01ca$0$14223$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 12-10-04 18:14

"Lene Vang" <lenevang@sletmig.webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Tusind tak skal du ha, den vil hjælpe mig lidt på vej...
>
> Hilsen Lene

Det var da så lidt, håber du kan bruge noget af det. Der skal jo også være
lidt fordele for dem som IKKE vil have at andre får kat Det her gjorde
ihvertfald at nogle modstandere sagde ja da de kunne se en forbedring i
forhold til de gamle regler

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-10-04 19:41

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> lidt fordele for dem som IKKE vil have at andre får kat Det her gjorde
> ihvertfald at nogle modstandere sagde ja da de kunne se en forbedring i

Hejsa Linda.

Kan jeg overtale dig til at sende det til mig også?
Så vil jeg drøne forslaget i nakken på vort boligselskab, næste gang der er
generalforsamling.
Jeg ved at der er mange, der allerede har katte herude, selv om vi egentlig
ikke må, så mon ikke man kunne lirke og lokke over en længere omgang?
Fjern kattekræet fra mailadressen. aragorn@wellesMØBELTIGER.dk

Hej fra Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 12-10-04 20:30

Hvis du får banket nogle guldkorn sammen, vis du så ikke dele dem med os
andre...
Jeg står med en flok kattehader, ikke vil have katte herude, indekat eller
ej

Hilsen Lene

Fra : maz

Dato : 12-10-04 21:47

Lene Vang wrote:
> [...]
> formulere mig så det brager, så hvis I sidde inde med noget som I
> mener der kan bruges, vil jeg være evigt taknemmelig.

Søg på www.google.dk under grupper. Vælg dk.fritid.dyr.kat og søg så på
"boligforening", generalforsamling osv for eksempel. Der kommer en del
indlæg frem - bl. andet oplæg til generalforsamlinger om tilladelse til
kattehold.

Maria