kat vil ikk sove
Fra : Elbarto

Dato : 08-10-04 11:18

Ja vi har fået os en kul sort lille hun mis på 6 mdr men den sover hele
dagen og racer rundt med 180 hele natten hvoren faen får man det stoppet ?

Hun har masser af legetøj og leger oss med det men kun om natten
hun er mest indekat dog tager hun ofte på en tag vandring (bor på 4 sal
helt oppe under taget) ude på taget

Maj og Erik

Fra : jytte

Dato : 08-10-04 15:05

Det bliver nok svært. Katte er nemlig nattedyr. Men du kan jo prøve og vække
den om dagen, og så se om den måske vil sove om natten, men så skal den nok
underholdes.

Vh.
JytteJ

Fra : H.Rasmussen

Dato : 08-10-04 19:10

Skaffer en legekammerat til hende, så skal hun nok blive træt.....

Henrik

Fra : Elbarto

Dato : 08-10-04 22:36

"H.Rasmussen" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> Skaffer en legekammerat til hende, så skal hun nok blive træt.....
>
> Henrik

Ik kpå så lidt plads som der er her .. der er det rigeligt med en kat

Maj og Erik

Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-10-04 07:02

H.Rasmussen wrote:

> Skaffer en legekammerat til hende, så skal hun nok blive træt.....

Det troede jeg også ville hjælpe... mand hvor tog jeg fejl.

Men et andet godt råd, jeg fik herinde på et tidspunkt er at give katten
mad umidlbart inden man selv går i seng, det får dem til at falde lidt til
ro.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]