På søndag sker det
Fra : Frk. Clausen

Dato : 07-10-04 18:39

Hej allesammen.

Det store øjeblik jeg længe har ventet på sker snart. På søndag skal jeg med
bussen ud og hente mine to søde killinger. Jeg glæder mig helt vildt meget
og er nærmest begyndt at tælle minutter. Men det mest spændende bliver når
jeg kommer hjem med dem og kan lukke dem ud!

Ville bare dele dette med jer

/Kristina

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 11-10-04 14:25

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og er nærmest begyndt at tælle minutter. Men det mest spændende bliver når
> jeg kommer hjem med dem og kan lukke dem ud!

Hej Kristina.

Hvordan går det med misserne?
Hvor mange ulykker har de nået at lave siden i går ?

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.