Colourpointen afholder hobbyudstilling
Fra : Tanja Petersen

Dato : 06-10-04 17:25

Specialklubben Colourpointen afholder hobbyudstilling på :

Sorø Borgerskole
Alleén 8
4180 Sorø

Der er åbent for publikum mellem 10.00 og 17.30

Der vil være at racer:

Colourpoint
Norske Skovkatte
Maskefarvet Briter
Hellig Birma
Siameser
Oirentaler
Rag Doll
Exotic
huskatte

Kom og være med til at stemme på hvem der skal være MISS SORØ og få en
dejlig dag med en masse glade mennesker.

Hilsner
Colourpointen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-10-04 18:06

Tanja Petersen wrote:
> [...]
>
> Kom og være med til at stemme på hvem der skal være MISS SORØ og få en
> dejlig dag med en masse glade mennesker.

fniz... en dato ville gøre det lidt nemmere at dukke op*G*

--
Knus, Sabina

Fra : Kate

Dato : 06-10-04 19:37

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in

> fniz... en dato ville gøre det lidt nemmere at dukke op*G*

Det ved jeg...Endeligt noget jeg ved....Det er den 10. Okt. og jeg
kommer, for jeg har bestilt en kattebakke

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.