Efter en mulliard forsøg lærte Miver det o~
Fra : zasha

Dato : 06-10-04 15:13

Ja, så fattede Miver omsider hvad en kattelem skal bruges til *stolt smil*
Ja, ok, hun kan godt finde ud af kattelemmen med gennemsigtig lem, men den
anden kattelem er grå....

Jeg ved ikke hvormange gange jeg har vist hende kattelemmen og proppet hende
igennem, og hver dag har hun kikket på mig og sagt :"nej hvor smart, hvor
kom den fra?"

Næste øjeblik havde hun glemt alt om den og hvor smart det er at hun selv
kan gå ind (hun får lov at løbe frit, da hun ellers pisser på alt) næ, så
hellere stå og padle på ruderne indtil mor her opdager hende og iøvrigt så
skal vaske vinduer ret tit *G*

Jeg havde luret igår at hun var gået ind selv, men var ikke helt sikker, men
idag SÅ jeg hende bruge kattelemmen....jeg blev bare stjerneglad, som når
en mor ser sit barn tage det første skridt *smil*

Hilsen Mivers stolte mor, og Mulle, ja, han kommer ikke ud uden det er i
sele, for han transformerer sig til "Leif-Lalleglad" og fatter nada mht.
biler og veje.

--
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profil
e=324&limit_start=0&limit_user=15

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Får du en meddelelse om at siden ikke kan findes/ikke eksisterer kan du
hente det manglende plug-in her:
http://www.idnnow.com/

Fra : Denise

Dato : 06-10-04 15:18

zasha wrote:
> [...]
> alt) næ, så hellere stå og padle på ruderne indtil mor her opdager
> hende og iøvrigt så skal vaske vinduer ret tit *G*

Ha ha, tillykke med den "kloge" Miver, og jeg kan godt forstå du er stolt

--
Hilsen Denise

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 06-10-04 15:29

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, så fattede Miver omsider hvad en kattelem skal bruges til *stolt smil*
> Ja, ok, hun kan godt finde ud af kattelemmen med gennemsigtig lem, men den
> anden kattelem er grå....

Tillykke med den nyfundne intelligente Miver

kærlig hilsen Dikte og Svedsken i campinghytten
---
www.dikte.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-10-04 17:06

Næh! *klappe i hænderne* Dyygtig misser!
Men hvem skal nu minde dig om at pudse vinduer *g*

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 06-10-04 19:34

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> Men hvem skal nu minde dig om at pudse vinduer *g*

Det ku' jo være Heidi gerne ville være fri

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : zasha

Dato : 06-10-04 20:38

> Det ku' jo være Heidi gerne ville være fri

Godt gættet *smil* ikke at det er det er det værste i verden, men nu vokser
træerne ikke ind i himlen, så der bliver stadigvæk padlet på ruderne, for
når det er skumring/mørkt, ja, så slår Miver-mokken hjernen fra, og glemmer
alt om kattelem, det eneste hun har i tankerne er....at gå på jagt, hun er
en rigtig lille "Xena, the princess warrior" og så kunne Mulle passende være
Joxer (folk der har set Xena ved hvad jeg taler om *LOL*)

Hilsen Heidi
"Jeg elsker katte" (både de smarte og de mindre smarte *heheeeee*)

http://chocolade.dk
husk, 5% af salget doneres til Tortiekontoen :)

Fra : H.Rasmussen

Dato : 07-10-04 19:43

Vi har nu også en kattelem til deres toilet, en af dem der vipper, og vores
hunkat kat ikke åbne den, uanset hvor mange gange vi har vist hende
det.....Tilgengæld kan hun åbne alle skabe, skuffer og døre, uden nogen
problemer.....

Henrik

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 08-10-04 15:32

"H.Rasmussen" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hunkat kat ikke åbne den, uanset hvor mange gange vi har vist hende
> det.....Tilgengæld kan hun åbne alle skabe, skuffer og døre, uden nogen

Hej Henrik

Det er besynderligt....gad vide om det er et decideret hunkatte-kompleks *G*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk