Kan vi få 2 katte til at enes
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 06-10-04 07:22

Hej har lige et hurtigt fra hoften..

Vi står nemlig og skal flytte, og ejeren af vores kommende hus ( Jubbiii
får 1 time kortere på arb.. køre hver dag fra Odense-Bagsværd og hjem igen )
har en 3 årig hunkat, som ikke er sterilliseret.
I øjeblikket får hun P-piller, men tænker på at få hende sterilliseret, hvis
vi tager hende..
Han spurgte os om vi var interesseret i at få katten med i købet..

Men kan vi få vores godt 1½ år gamle kastrerede hankat og den 3 årige hunkat
til at enes...
Vil jo ikke have at nogen af dem render væk fra os..
Vi har også snakket om at få en kat mere, og mulighederne, hvis ikke vi
tager hende, er vel kattens hjem eller aflivning, og den sidste bryder jeg
mig bestemt ikke om...

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bioprocess Purification

Fra : Denise

Dato : 06-10-04 08:00

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> wrote in message
> Hej har lige et hurtigt fra hoften..
>
> Vi står nemlig og skal flytte ( Jubbiii
> får 1 time kortere på arb.. køre hver dag fra Odense-Bagsværd og hjem
igen )

Tillykke med det nye hus og velkommen til Sjælland

> [...]
hunkat
> til at enes...
> Vil jo ikke have at nogen af dem render væk fra os..

Det kan jo gå begge veje, for især hunkatte kan være noget specielle. Men I
skal nok hurtigt få hende steriliseret, for ellers kan jeg forestille mig,
at hankatten vil blive rimelig forvirret og kulret
Man kan få meget til at lykkes hvis man bruger den tid det tager, læs
artiklen på "vores" hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=467
Nogle vil måske sige, man bare skal sætte dem sammen, så skal de nok selv
finde ud af det, med de slagsmål det koster. Jeg mener jo, for at være på
den sikre side, at man skal gøre nogenlunde som i artiklen og tage al den
tid og tålmodighed det tager. Så har man større chance for at få 2
harmoniske katte, der kan være sammen, i stedte for bare at tåle hinanden.
Men igen, med katte ved man aldrig og alt kan ske, så der findes ingen
garantier for, at de vil elske hinanden

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Elbarto

Dato : 08-10-04 11:24

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH
> Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bioprocess Purification

Mine forældres 12 årige (mener jeg den er ) gamle kastareret hankat vil
hverken lege eller ligge og sove samme med deres 2 år gamle hun mis
De kan enes men hverken lege eller sove sammen eller dele madskål

Maj og Erik