min nye killing
Fra : karsten klaaby

Dato : 02-10-04 09:17

Hej
Ja jeg har så fået en ny killing, en rød blotched tabby m. hvid, maine coon
pige på 12 uger (i torsdags). Min lille skovkat/huskat killing gik jo
desværre hen og døde for 14 dage siden, og der blev simpelt hen så tomt i
huset en killing fylder meget mere end man tror. Dette tomrum har vi så
fyldt ud med Frieda som skønheden hedder, hun er ikke så vild med fremmede
så hun har både skullet vænne sig til os og de nye omgivelser, og når det er
overstået er der jo også samværet med vores hund og anden kat. Sidstnævte
har hun allerede hilst på da de begge er ret nysgerrige, men hun ved ikke
rigtigt hvad hun skal synes om han, så hellere starte med at hvæsse så han
ved hvor han står. Han er da heldigvis kold overfor sådanne pigenykker, og
ved hun nok skal tø op, så han ligger sig bare roligt og betragter hende, og
går så ellers igen. Vi håber alle vi kan få meget glæde af Frieda gennem
årerne.
Billeder af vores katte kan midlertidigt ses her: www.123hjemmeside.dk/PiaB
MVH Pia

Fra : karsten klaaby

Dato : 02-10-04 09:40

At det blev en maine coon denne gang skyldes jo at jeg forelskede mig i
Pippi Langstømpe som Nina, Tender Tribes ejer, og Frieda her ligner meget.
MVH Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-10-04 10:10

"karsten klaaby" <karsten.klaaby@privat.dk> writes:

> At det blev en maine coon denne gang skyldes jo at jeg forelskede mig i
> Pippi Langstømpe som Nina, Tender Tribes ejer, og Frieda her ligner meget.
> MVH Pia

Der er altså også noget over CoonBamser som gør at de er nærmest
uimodståelige og læg så et skønt sind til så *suk*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 02-10-04 12:00

"karsten klaaby" <karsten.klaaby@privat.dk> wrote in

> Sidstnævte
> har hun allerede hilst på da de begge er ret nysgerrige, men hun
> ved ikke rigtigt hvad hun skal synes om han, så hellere starte med
> at hvæsse så han ved hvor han står.

Hihi, det tror jeg er en helt almindelig reaktion fra en killing.
Hellere vise at man er farlig, sådan for en sikkerhedsskyld
Det lader til at voksne katte godt kan gennemskue dem

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : zasha

Dato : 02-10-04 22:11

<klip> Ja jeg har så fået en ny killing, en rød blotched tabby m. hvid,
maine coon
> pige på 12 uger (i torsdags). ....´<snip>
> Billeder af vores katte kan midlertidigt ses her:
www.123hjemmeside.dk/PiaB
> MVH Pia
</klip>

Ej, hvor er hun dejlig...*suk* jeg kan jo ikke tåle at se killingebilleder,
men jeg skulle alligevel lige kikke...bare lidt....øj....
Tillykke med hende :)

Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

--

http://chocolade.dk