kattet tisser i min håndvask hvad gør jeg.
Fra : connie susanne köbke

Dato : 01-10-04 14:25

jeg har en kattekilling på 16\5 uge som tisser i min håndvask på mit
badeværelse,hvordan får jeg hende til at stoppe med det. venlig hilsen
connie k.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-10-04 16:18

Hej Connie

Du kan evt lade lidt vand stå i vasken, men vær opmærksom på at hun måske
skal "gen-opdrages" til at
bruge bakken, så hun ikke bare finder et andet sted hvor
det ikke er så nemt at have med at gøre.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Jennifer

Dato : 05-10-04 17:06

Jeg har også en killing der tisser i afløbet på toilettet. Men hun er
heldigvis holdt op LOL
Hvis bare det var i selve toilettet. :)

Med venlig hilsen
Jennifer