Dåligt ben.
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 30-09-04 07:39

Uhhhha....har lige fået en tid hos dyrlægen om 1 1/2 time. Det er formentlig
ikke noget slemt, men jeg har det altid så skidt, når jeg skal afsted med en
af dem .

Sylvester har i nu en uge gået og trukket på det ene forben. Han virker ikke
øm, når man roder med hans ben, og han skåner det heller ikke. Leger og
springer rundt som han plejer. Jeg synes bare det er mærkeligt, at det ikke
bliver bedre. Og det syntes dyrlægen også, da jeg snakkede med hende. Så vi
må op og se, hvad hun siger.

Vi blev også enige om, at jeg tager den lille med, og så får jeg vaccineret
dem begge to. Der er gået lidt kuk i systemet, men nu får jeg styr på de to
i dag, og når jeg så får min lille ny somali om 14 dage, så kommer det til
at passe med, at jeg kan få dem alle vaccineret samtidig fremover. Så skulle
det vel være til at finde ud af .

Jeg vender lige tilbage med en rapport, når dyrlægebesøget er overstået.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 30-09-04 11:18

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vender lige tilbage med en rapport, når dyrlægebesøget er overstået.

Nå, så er det overstået. Det var heldigvis ikke så slemt .

Der var ikke noget brækket, og der var ingen betændelse efter bid eller
lignende. Hun mente han havde lavet et eller andet stunt, så han var landet
forkert på benet, så han havde fået en forstuvning. Og han ER altså klodset,
så det skulle ikke undre mig! Så han fik en sprøjte, der skulle tage evt.
blødning/betændelse i leddet, og så skulle det gerne være helt væk om 3
uger. Ellers må vi afsted igen og have taget et røntgenbillede.

Han kunne så ikke blive vaccineret i dag p.g.a. den indsprøjtning han fik.
Men så må han med, når jeg skal afsted med min lille ny killing, og så ender
regnestykket alligevel med at gå op .

Med venlig hilsen
- en glad og lettet Helle.

Fra : Pia Nave

Dato : 30-09-04 14:05

Helle Frederiksen wrote:
> Nå, så er det overstået. Det var heldigvis ikke så slemt .

Godt det ikke var noget alvorligt! Men ja, man bliver helt underlig til
mode, selv når misserne bare skal til deres årlige tjek

> [...]
> forkert på benet, så han havde fået en forstuvning. Og han ER altså klodset,

Klummergøj

> [...]
> Men så må han med, når jeg skal afsted med min lille ny killing, og så ender

*LOL*
Ja tak! Dét regnskab kender jeg!
Mine 4 misser er kommet til løbende - og selvfølgelig altid når det
passede _mindst_ muligt ind i de øvrige missers
vaccinationskalender....typisk! Men, fra næste gang passer det hele
endeligt sammen *Stoooor jubel*

Hovsa....glemte helt i min iver, at ønske god bedring til Mr. Fumle

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 30-09-04 17:43

"Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> skrev i en meddelelse
> Helle Frederiksen wrote:
>
> Godt det ikke var noget alvorligt! Men ja, man bliver helt underlig til
> mode, selv når misserne bare skal til deres årlige tjek

Ja, det var dejligt . Men jeg havde helt ondt i maven, da jeg skulle
derop, selvom jeg godt vidste, at det formentlig ikke var alvorligt. Og det
hjalp heller ikke ligefrem, at "kyllingerne" brølede hele vejen derop i
bilen .

> Klummergøj

Ja, det må du nok sige *G*! Jeg har da aldrig før hørt om en kat med et
forstuvet ben. Han har jo ikke engang været udenfor, hvor der trods alt er
større chance for at komme til skade. Men nu er han heller ikke en hviken
som helst kat .

> [...]
> endeligt sammen *Stoooor jubel*
>
> Hovsa....glemte helt i min iver, at ønske god bedring til Mr. Fumle

Jo tak, den er bragt videre til "skuret" inde i sofaen. Ja...det sagde
dyrlægen faktisk, da jeg lukkede ham ud af kassen: "Hold op for et ordenligt
skur" *G*. Men nu er han også temmelig "voksen"!

> *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
> Mvh. Pia og 4-kløveret

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-09-04 17:55

On 2004-09-30 18:42:53 +0200, "Helle Frederiksen" <hf@dlgnet.dk> said:

> Ja, det må du nok sige *G*! Jeg har da aldrig før hørt om en kat med et
> forstuvet ben. Han har jo ikke engang været udenfor

Jo da.. Donna, der ellers er elegancen selv, lavede samme nummer som
killing (tror vi da, for vi har ikke set det ske). Hun var temmelig øm
i sit ene "håndled" i 4 - 5 dage - og så var det glemt..
--
Knus fra Ann R

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 01-10-04 09:51

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse

> Jo da.. Donna, der ellers er elegancen selv, lavede samme nummer som
> killing (tror vi da, for vi har ikke set det ske). Hun var temmelig øm
> i sit ene "håndled" i 4 - 5 dage - og så var det glemt..

Ja okay....der røg så min sidste gode undskyldning (på hans vegne): "Jamen
det er også bare fordi han er Maincoon" *G*. Jeg må nok indse, at han
generelt bare er en klodsmajor .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-10-04 12:44

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> writes:

> Ja okay....der røg så min sidste gode undskyldning (på hans vegne): "Jamen
> det er også bare fordi han er Maincoon" *G*. Jeg må nok indse, at han
> generelt bare er en klodsmajor .

Jae men Donnas uheld var som killing, nåe ja MCO-drenge bliver aldrig
ældre end 12 uger...

Men det er nu også min oplevelse at de er (bevidst eller ej) en
"smule" mere klodsede end andre racer. Men det er bestemt en del af
charmen ved racen, sådan efter at alt hvad der på en eller anden måde
kan rages ned enten er sømmet fast eller gået i stykker... *G*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 01-10-04 22:44

Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> wrote in

> sådan efter at alt hvad der på en eller anden måde
> kan rages ned enten er sømmet fast eller gået i stykker... *G*

Det beskrivelse passer nu også på min mors skovtrold. Ikke fordi han er
klodset, bare fordi ting _skal_ skuffet ned

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-10-04 23:04

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Det beskrivelse passer nu også på min mors skovtrold. Ikke fordi han er
> klodset, bare fordi ting _skal_ skuffet ned

Du er sikker på at han ikke har været under indflydelse af en
CoonBamse på et tidspunkt... *klø*

Det kunne måske være i en tidligere inkarnation

Fra : Kate

Dato : 02-10-04 11:55

> Du er sikker på at han ikke har været under indflydelse af en
> CoonBamse på et tidspunkt... *klø*

Nej, han er opfostret af en abysinier Det bærer han sikkert også
præg af. Han er tilhvertifald en fræk satan

> Det kunne måske være i en tidligere inkarnation

Ja, det ku' sæfølig være

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-10-04 12:03

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Nej, han er opfostret af en abysinier Det bærer han sikkert også
> præg af. Han er tilhvertifald en fræk satan

Nåe så forstår jeg bedre...

Han tror simpelthen at han er lige så elegant som en aby og dermed kan
gøre de samme ting som en sådan. Og den holder jo ikke helt når man
tager størrelsesforskellen med i betragtning... ;-/

Jeg fik mig ikke så få da vi var til kattetræf hos Helle over de
måder en aby kan bevæge sig på, bestemt ikke en kat jeg ville have
nerver til at bo sammen med *GG*

Fra : Kate

Dato : 02-10-04 12:47

> Jeg fik mig ikke så få da vi var til kattetræf hos Helle over de
> måder en aby kan bevæge sig på, bestemt ikke en kat jeg ville have
> nerver til at bo sammen med *GG*

Har du mødt berygtede Kesto Han er et pragteksemplar i vhert fald.
Jeg synes at min egen aby-pige ikke helt lever op til standarten hvad
det angår. Eller måske bliver hun bare overskugget af Mowsens frækheder

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-10-04 16:17

> [...]

> Jeg synes at min egen aby-pige ikke helt lever op til standarten hvad
> det angår. Eller måske bliver hun bare overskugget af Mowsens frækheder

Ja da, Kesto var der da også den gang...
Det var lige efter at Melissa var sendt i forvejen til landet ved
regnbuebroen husker at du sad med Tia det meste af aftenen, mens
Ellens ?? datter motionerede Kesto. Og er da bestemt et pragteksemplar

Fra : Kate

Dato : 03-10-04 10:53

> [...]
> regnbuebroen husker at du sad med Tia det meste af aftenen, mens
> Ellens ?? datter motionerede Kesto. Og er da bestemt et

Orv, det har jeg godt nok glemt. Synes nu kun jeg har mødt dig hos
AnnK. Men min hukommelse er jo heller ikke hvad den har været

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 02-10-04 14:37

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> Jae men Donnas uheld var som killing, nåe ja MCO-drenge bliver aldrig
> ældre end 12 uger...

Ha ha....betyder det, at jeg ikke behøver vente på, hvornår pokker han
bliver voksen ?

> Men det er nu også min oplevelse at de er (bevidst eller ej) en
> "smule" mere klodsede end andre racer.

Hrm, hrm *G*

> Men det er bestemt en del af
> charmen ved racen, sådan efter at alt hvad der på en eller anden måde
> kan rages ned enten er sømmet fast eller gået i stykker... *G*

Ja, bestemt. Men jeg synes nu ikke han er så slem til at rage ting på
gulvet - kun sig selv . Min huskat derimod.....det er en helt anden
snak!! Han er ikke specielt klodset, men jeg kan da fortælle, at jeg har
været ude og købe en hel stabel urtepotteskjulere på tilbud, så jeg bare kan
skifte ud efterhånden som de bliver baldret! Jeg er ærlig talt begyndt at
tvivle på, om det er uheld!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-10-04 16:20

"Helle Frederiksen" <hf@dlgnet.dk> writes:

> Ha ha....betyder det, at jeg ikke behøver vente på, hvornår pokker han
> bliver voksen ?

Ja det er der ikke rigtig nogen grund til at vente på *GGG*

> [...]
> skifte ud efterhånden som de bliver baldret! Jeg er ærlig talt begyndt at

Nåe ja, det passer nu også meget godt med at være fumlet..
Men det er da muligt at huskatten har andre meninger om indretningen
end dig, eller nærmere ret sandsynligt

Fra : Kate

Dato : 03-10-04 10:55

"Helle Frederiksen" <hf@dlgnet.dk> wrote in

> Jeg er ærlig talt begyndt at
> tvivle på, om det er uheld!

Det er det nok slet ikke. Johan smed alt fra vindueskarmen på gulvet,
da jeg boede i Måløv og det var helt klart fordi han ellers ikke syntes
der var plads til ham. Hvilket der egentligt heller ikke var fordi
karmen var ret smal. Her har min enlige plante da fået lov at stå i
fred i de 5 mdr. jeg har boet her.

Fra : Kate

Dato : 01-10-04 22:43

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> wrote in

> Nå, så er det overstået. Det var heldigvis ikke så slemt .

Nå, det var godt at det ikke var noget slemt. God bedring til
Fumleskuret

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 02-10-04 14:27

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, det var godt at det ikke var noget slemt. God bedring til
> Fumleskuret

Jo tak .
Åh ja....kært barn har mange navne .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Pia Nave

Dato : 02-10-04 16:08

Helle Frederiksen wrote:

> "Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Jo tak .
> Åh ja....kært barn har mange navne .

Dér har du forklaringen på alle dine smadrede urtepotter
Hehe....hævnen er sød, tænker de (de kære små)

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-10-04 14:02

> Dér har du forklaringen på alle dine smadrede urtepotter
> Hehe....hævnen er sød, tænker de (de kære små)

Ups....det kunne godt være, at jeg så skulle stoppe med at kalde ham Fede
.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.