Nyfødt killing søges AKUT
Fra : Helle Nielsen

Dato : 28-09-04 21:11

Min svigermors kat har født i eftermiddags en helt stiv og iskold død
killing. Killingen er fjernet fra moderen fordi hun var i panik og styrtede
rundt. Det føltes som om der var en killing mere inde i maven.
De har så gået og ventet og kigget til missemor hele tiden og hun elsker at
blive nusset på maven og ligger og drejer sig og nyder det mens hun spinder
højt men der sker bare ikke mere.

Jeg har lovet at gøre mit for at hjælpe missemor da hun tydeligvis her i
aften er helt rundt på gulvet. Hun savner en killing. Der kommer nok ikke
flere killinger....?....

Derfor: er der nogen derude som vil give en lille nyfødt killing væk til
denne ulykkelige missemor eller som har en killing (eller flere) som mangler
en mor så sig til NU! Det skal være på Fyn (vi er på Sydfyn).

Mvh Helle

Ps. Missemor er en ganske alm huskat som er vaccineret, orme og
loppebehandlet

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-09-04 21:25

Hej Helle

Jeg kan ikke hjælpe med killinger, men husk endelig at
holde godt øje med missemor, hvis der skulle ligge en død
killing mere i hende, kom efterbyrden ud med den døde killing ?

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Helle Nielsen

Dato : 28-09-04 21:38

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Svigermor nåede ikke at se om efterbyrden kom med ud men missemor gnaskede i
noget da svigermor kom derud.

/Helle

Fra : karsten klaaby

Dato : 29-09-04 08:57

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Svigermor nåede ikke at se om efterbyrden kom med ud men missemor gnaskede
> i noget da svigermor kom derud.
>
> /Helle

Hvad med en lidt større killig fra internat f.eks 4-5 uger, får de ikke det
ind nogle gange, eller prøv dyrlægen, de får da af og til nyfødte killger
ind til aflivning, måske du kan få en der.
MVH Pia

Fra : Helle Nielsen

Dato : 29-09-04 23:29

JUBIII !

Er netop lige blevet tilkaldt om til svigermor fordi missemor her til aften
har fået en killing mere. En meget levende en - hold op hvor den allerede nu
er meget aktiv. Der er nu gået langt over et døgn siden missemor fødte den
første killing som var død men denne her er LEVENDE! Jeg synes det føles som
om der er en mere på vej, så er spændt på at høre nyt i morgen. Missemor er
rigtig dygtig og passer godt på den lille.

Glædelige hilsner herfra Helle

ps. naturligvis søges der så ikke nogen små killinger mere

Fra : Kate

Dato : 30-09-04 05:34

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> wrote in

> ps. naturligvis søges der så ikke nogen små killinger mere

Det er godt katten fik en killing, men hvis der kun er en kan det være
en god idé at modtage bare en enkelt så killingen senere får en
legekammerat, det er bedre for dem at være flere end en.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 30-09-04 07:58

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en god idé at modtage bare en enkelt så killingen senere får en
> legekammerat, det er bedre for dem at være flere end en.

Det giver jeg dig ret i - sidst (for et år siden) fik den også kun én
killing. Den lever i absolut bedste velgående idag. Men ja, der var missemor
lidt stresset fordi killingen jo ikke havde nogen at lege med.

Mvh Helle

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 30-09-04 08:29

> [...]
missemor
> lidt stresset fordi killingen jo ikke havde nogen at lege med.

Giv enebørn en lille bamse, så har de en de kan putte med
Det gør dem mere rolige, når missemor er gået. Der leder de nemlig efter en
at rode rundt med.
Tillykke med det.
Hilsen Nina

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-09-04 08:23

Hej Helle

åh hvor dejligt, håber der kommer en til, så de rigtig kan "vælte huset" og
få jer til at glemme den kedelige oplevelse det er at finde en død killing.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi