Oliver's Petfood
Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 01-11-04 15:15

Hej Gruppe

Er der én her i gruppen der kan anbefale hundefoderet Oliver's petfood?

Jeg vil gerne købe dette produkt til min hund og i den forbindelse vil de
gerne vide, hvem der har anbefalet det til mig. Men da jeg kun kender det
via. diskussioner i denne gruppe, så må det jo være en af jer der har
anbefalet det.

Oliver's petfood vil gerne sende vedkommende en tak for det, så spørgsmålet
er: Hvem af jer er det der har anbefalet det?
Så vil jeg skrive navnet på den der først melder sig

På forhånd tak

Lisbeth

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 01-11-04 15:46

Jeg kan sagtens anbefale det, vi bruger udelukkende Olivers til vores golden
og han ser ud til at trives ganske godt på det.

Thomas Mikkelsen

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 01-11-04 17:20

"Thomas Mikkelsen" <thmhomeNoSp@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan sagtens anbefale det, vi bruger udelukkende Olivers til vores
golden
> og han ser ud til at trives ganske godt på det.
>
> Thomas Mikkelsen

Ok. Må jeg skrive din mailadresse til Olivers? Jeg formoder at man skal
fjerne NoSp?
Ellers skriv til: FreyjaFJERNDETTE@worldonline.dk

Lisbeth

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 01-11-04 19:07

> Ok. Må jeg skrive din mailadresse til Olivers? Jeg formoder at man skal
> fjerne NoSp?

Det er korrekt.

Thomas Mikkelsen

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 01-11-04 19:35

> Det er korrekt.
>
> Thomas Mikkelsen

Mail er afsendt til Olivers. Nu er jeg nysgerrig. Hvad får man som tak for
anbefalingen?

Lisbeth

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 01-11-04 20:05

> Mail er afsendt til Olivers. Nu er jeg nysgerrig. Hvad får man som tak for
> anbefalingen?

Jeg mener en flaske rødvin eller nogle kiks til hunden.

Vi har valgt kiksene, det er jo lidt hundes skyld vi anbefaler det

Kim

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 01-11-04 20:11

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg mener en flaske rødvin eller nogle kiks til hunden.
>
> Vi har valgt kiksene, det er jo lidt hundes skyld vi anbefaler det

Ja, det kan du jo have ret i. Uden hunden havde vi jo nok ikke tænkt på
hundefoder

Lisbeth

Fra : Tjinca

Dato : 01-11-04 21:07

> Mail er afsendt til Olivers. Nu er jeg nysgerrig. Hvad får man som tak for
> anbefalingen?

Fik engang valget mellem en masse jeg ikke lige husker, men valgte en
foderspand.

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 02-11-04 09:51

> Mail er afsendt til Olivers. Nu er jeg nysgerrig. Hvad får man som tak for
> anbefalingen?

Tja, jeg ved det ikke. Men jeg syntes bare at vores hund er så glad for det
og han ser ikke ud til at mangle noget. Så derfor mener jeg godt at jeg kan
anbefale det til andre. Når man så har en hund (8-9 mdr. golden) der æder
rimeligt meget kan vi købe hjem i størrere mængder og få lidt rabat.

Thomas Mikkelsen

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 02-11-04 18:13

> [...]
> anbefale det til andre. Når man så har en hund (8-9 mdr. golden) der æder
> rimeligt meget kan vi købe hjem i størrere mængder og få lidt rabat.

Hej Thomas

Olivers kan ikke finde dig i deres system. De vil gerne have din adresse
eller dit telefonnummer.
Kan du evt. maile det til mig? freyjaFJERNDETTE@worldonline.dk

Lisbeth

Fra : Thomas Mikkelsen