Billede af min hund Gizmo
Fra : Mus

Dato : 01-11-04 14:29

Hej

har i ikke lyst til at se et billede af verdens dejligste hund - min Gizmo.
Billedet er i dk.binaer under titlen Gizmo.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 14:33

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> har i ikke lyst til at se et billede af verdens dejligste hund - min
Gizmo.
> Billedet er i dk.binaer under titlen Gizmo.

Han er jo et smukt eksemplar
Sender du ikke et billede til os også, så vi kan få det under din
racebeskrivelse ?
Jeg kan selvfølgelig også nuppe billedet fra Binaer ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Mus

Dato : 01-11-04 14:50

Buffy <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41863b4c$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> racebeskrivelse ?
> Jeg kan selvfølgelig også nuppe billedet fra Binaer ?

Jeg kan jo kun give dig ret
Hvad er e-mailadressen, men du skal også være velkommen til at tage det fra
dk.binaer

LN

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 18:16

> Hvad er e-mailadressen, men du skal også være velkommen til at tage det
fra
> dk.binaer

Jeg nupper det bare fra binaer, så prøver vi, at få det på senere i aften.
Vores mailadr. står, hvis du trykker besvar. Du skal bare lige rette
(snabel-a) til @.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 01-11-04 14:57

KANON flot hund du har

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 01-11-04 18:01

> [...]
Gizmo.
> Billedet er i dk.binaer under titlen Gizmo.

Melder mig i "jeg har ikke binaer klubben" Øvøv!

--
Litter planned Spring 2005
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Mus

Dato : 01-11-04 18:39

Rinnie Ilsøe <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41866bae$0$33737$14726298@news.sunsite.dk...
> "Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Gizmo.
> >

> Melder mig i "jeg har ikke binaer klubben" Øvøv!

> [...]

Ja det er virkelig synd. For han er bare skøn. vil du have et billede
tilsendt

LN

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 01-11-04 18:52

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er virkelig synd. For han er bare skøn. vil du have et billede
> tilsendt

Meget gerne!

Fra : fam. Ager

Dato : 01-11-04 18:40

Hov-Hov!!
havde du ikke lovet mig et billede af ham???... Birthe har fortalt, at han
er en smuk hund....og det er han så sandelig også! meget velbygget synes
jeg!

jeg har så også "smidt" loui ind i binaer... så kan du se Frisco i
miniudgave....

muntre boxerhilsner fra marie..

Fra : Mus

Dato : 01-11-04 19:09

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cm5scp$2rpv$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> jeg!
>
> jeg har så også "smidt" loui ind i binaer... så kan du se Frisco i

Jo jeg vil gerne sende det til dig. Skal jeg fjerne noget i din E-mail
adresse for at kunne sende?

Jeg kan ikke lige se loui. i binaer endnu. Hvornår smed du det ind.

Vi har for øvrigt en søster til Louis på vores træningshold.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 01-11-04 19:07

> [...]
>
> Jeg kan ikke lige se loui. i binaer endnu. Hvornår smed du det ind.
>
> Vi har for øvrigt en søster til Louis på vores træningshold.

Gerne.. fjern nospam...

hvad hedder søsteren til Loui?

jeg smed billederne ind kort før jeg besvarede dig her første gang...

hilsner marie

Fra : Mus

Dato : 01-11-04 20:07

> Gerne.. fjern nospam...
>
> hvad hedder søsteren til Loui?
>
> jeg smed billederne ind kort før jeg besvarede dig her første gang...
>
> hilsner marie

_________

Hold op, hvor er han dejlig. Han ser bare så stolt og livsglad ud. En rigtig
boxer er en livsnyder.
Går i til udstilling med ham?

Hun hedder Damkjærs Lucky. Det er et ældre ægtepar der har hende.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 01-11-04 22:02

> [...]
> boxer er en livsnyder.
> Går i til udstilling med ham?
>
> Hun hedder Damkjærs Lucky. Det er et ældre ægtepar der har hende.

---------------------------

hej igen, og tak for billedet...

Lucky... jeg kan ikke sætte navnet på nogen af de hvalpe vi så... men jeg
husker en lækker tigret fedtklump af en tævehvalp... og så en rød... men
husker ikke navnene på dem. Loui var valgt meget hurtigt.. han kom lige så
stille væltene ud af sin kasse og trissede hen og lagde sig til at putte på
mine lår... MORS HUND...
så der var ingen diskusion.. (-: og han har været eksemplarisk.
min mand havde ham på vægten for lidt siden, og han vejer 24 kg...

Jeg har ikke udstillet ham endnu, men vi skal til gruppe sydkysten, ishøj
til foråret, og føre os frem... ((-: , det kunne da være sjovt at ses!
Vi er da ihvertfald 3 herfra der tager afsted, en fra kennel bostobox på
13-14 mdr. og en dejlig tæve på 9 mdr fra sverige, og så loui.

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 19:25

> jeg har så også "smidt" loui ind i binaer... så kan du se Frisco i
> miniudgave....

LOL, magen til magelig hund, skal man da kigge længe efter
I hvert fald på det øverste billede.

Han er også en flot boxer.

Hvor har du forøvrigt købt den sele han har på i det nederste billede og
hvad hedder den slags sele ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Jonny og Annika

Dato : 01-11-04 19:34

Hej. Ja han er godt nok flot.

Annika og Jonny Holm

Fra : fam. Ager

Dato : 01-11-04 21:52

> I hvert fald på det øverste billede.
>
> Han er også en flot boxer.
>
> Hvor har du forøvrigt købt den sele han har på i det nederste billede og
> hvad hedder den slags sele ?
>
> --
> Mvh. www.tjekmig.dk
>
> Tilmeld din hund på:
> http://tjekmig.dk/hotornot/

Hej og tak for det ((-:

selen har jeg fra "dus med Dyrene", det er "perler fra Morten" der er
leverandør... jeg kan ærligt talt ikke huske hvad den hedder... men den er
meget kraftig og superblød syntetisk noget med cliklås.
jeg synes at Loui går pænere i den, end med halsbånd... Den sidder også
godt.

mvh. marie