Sporingsudstyr til hund
Fra : Paw Jensen

Dato : 31-10-04 18:18

Hej.
Jeg er ved et tilfælde faldet over noget, som jeg umiddelbart syntes ser
genialt ud.
Et halsbånd med indbygget sender, og en modtager til at have i lommen, så
man altid kan spore sin hund, hvis den skulle "smutte".

http://www.pointerjakt.se/

Se under produkter
SWEPOINT

Kender I produktet, eller lign. produkter evt. i Danmrk ?

Gode som dårlige erfaringer modtages med kyshånd.

Paw

Fra : Allan Jørgen Hansen

Dato : 01-11-04 13:07

Paw Jensen <paw@uniq-import.dk> skrev:
> [...]
>
>Kender I produktet, eller lign.
>produkter evt. i Danmrk ?
>
>Gode som dårlige erfaringer modtages med kyshånd.

Hej Paw

Jeg mener at der har været en artikel i JÆGER hvor de afprøvede
dette produkt, og efter hvad jeg kan huske fra artiklen bruges det
af de svenske jægere på elgjakter. Det blev vist nok også testet
på en gravhund mens den var i grav, her kunne de spore den selv
under megen stor jordtykkelse.

Håber at det kan hjælpe lidt

Lige en Email adr. post@jaegerne.dk eller tlf. 36730500

Mvh. Allan