Belastning af hofter?
Fra : Anne Marie

Dato : 30-10-04 12:58

Hej.

Jeg ville gerne lære Java (6 mdr. gammel labrador) at kravle, men er i tvivl
om, hvorvidt det belaster hendes hofter??

Hvad mener i??

Hilsen Anne Marie
www.hoeythomsen.dk

Fra : qfha

Dato : 31-10-04 18:09

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> wrote in message news:<41838103$0$266$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Jeg ville gerne lære Java (6 mdr. gammel labrador) at kravle, men er i tvivl
> om, hvorvidt det belaster hendes hofter??

Tja, det tror jeg ikke er godt, men vil ikke lægge hovedet på blokken
i den anledning. Havde det været et spørgsmål om at springe ville
svaret have været et klart NEJ. Ikke før hun er 12 måneder og HD
fotograferet. Så skån for en sikkerheds skyld hendes hofter til HD
status er på plads.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 01-11-04 11:23

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> skrev i en meddelelse
> [...]
tvivl
> om, hvorvidt det belaster hendes hofter??

Jeg tror det er lige en postgang for tidligt, så brug tiden på lydighed og
hyggeligt samvær, til hun er klar til de mere krævende opgaver.

M.V.H.....Benny..

Fra : Anne Marie

Dato : 03-11-04 17:46

Tak for jeres svar. Tror i har ret, så vi venter...

Hilsen Anne Marie
www.hoeythomsen.dk