gnavesår
Fra : Zirfelt

Dato : 29-10-04 18:42

For ca. 3 mdr. siden overtog vi den mest pragtfulde blanding på 6 år. Hun
faldt øjebliklig til og alle er lykkelige. Eller det vil sige næsten. For et
par uger efter vi fik hende, startede hun med at gnaske lidt i 2 små sår på
forbenene. Lige meget hvad vi gjorde eller sagde, blev hun ved med at lave
sårene større. Til sidst var vi omkring dyrlægen og få dem skåret rene og
syet. Desværre sidder Sårene så uheldigt at en forbinding ikke vil sidde
fast. Derfor fik hun krave på. I dag er det 2 mdr. siden og hun har stadig
sår og hun gnaver stadig hvis kraven kommer af. Vi har været hos to
forskellige dyrlæger og en healer.Og intet hjælper. For en uge siden fik vi
noget der hedder cothivet, til at sprøjte på såret, som stinker frygteligt.
På den måde kunne vi slippe for kraven, troede jeg da. For det virker heller
ikke mere. Så HJÆLP Er der noget andet vi kan sprøjte på sårene så hun ikke
vil slikke dem??????

--
En glad hilsen fra

Irene

Fra : JBH

Dato : 29-10-04 22:29

"Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

heller
> ikke mere. Så HJÆLP Er der noget andet vi kan sprøjte på sårene så hun

Da sårene åbenbart irritere hunden, var det måske en ide at finde ud af
hvorfor de er opstået (celleforandring e.l.). sårene er vel ikke kommet af
ingenting og der må da være noget galt, sår på hunde heler normalt meget
hurtigt, hvis de får ro..

mvh
JBH

Fra : Carina

Dato : 29-10-04 22:33

Jeg plejer at smøre mentholatum uden om sårene, så holder min hunde sig fra
at slikke, måske fordi de syntes det stinker forfærdeligt??. Det købes hos
Matas.
/Carina

Fra : Zirfelt

Dato : 30-10-04 17:02

> Jeg plejer at smøre mentholatum uden om sårene, så holder min hunde sig
fra
> at slikke, måske fordi de syntes det stinker forfærdeligt??. Det købes hos

Klip....

Det vil jeg straks købe på mandag. Tak

--
En glad hilsen fra