Hvilken hunde race er brugt i en reklame "~
Fra : Nenad

Dato : 26-10-04 22:26

Hejsa

Min kone i Italien har set en reklame mod rynker fra "Garnier" med en
hund der har mange rynker.
Hvilken race er det der bliver brugt hvis I har set reklamen. Jeg har
ikke set den men tror at det er en "Shar-Pei" ud fra hendes
beskrivelse.

Har jeg ret?

På forhånd tak
Nenad

Fra : Christina Jensen

Dato : 27-10-04 06:33

ja du har ret, det er en shar pei

Fra : Karina G.C.

Dato : 27-10-04 08:31

> Hvilken race er det der bliver brugt hvis I har set reklamen. Jeg har
> ikke set den men tror at det er en "Shar-Pei" ud fra hendes
> [...]

Ja, det har du, det er en stor hvalp/ung-hund de har brugt og derfor
er den ekstremt rynket i forhold til den udvokset hund

Vh. Karina.

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-10-04 12:14

> [...]
> Hvilken race er det der bliver brugt hvis I har set reklamen. Jeg har
> ikke set den men tror at det er en "Shar-Pei" ud fra hendes

Hej
Et lille billede af hunden kan ses her:
http://www.target.com.au/html/beauty/garnier1574.htm
Filmen kunne jeg ikke lige finde.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Anette

Dato : 27-10-04 12:59

Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> Et lille billede af hunden kan ses her:
> http://www.target.com.au/html/beauty/garnier1574.htm

Et lidt større - wall paper- og tættere på her
http://www.garnier.co.uk/20000/22000/22000.asp?ComponentID=8507&SourcePageID=8326

Den hvalp er altså nuser

/ Anette

Fra : Nenad

Dato : 27-10-04 22:02

"Anette" <anette@readonlymail.com> wrote in message news:<417f8d2d$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Et lidt større - wall paper- og tættere på her
> http://www.garnier.co.uk/20000/22000/22000.asp?ComponentID=8507&SourcePageID=8326

Takker for jeres svar.
En anden lille spørgesmål. Der skulle findes en race hunde til der er
"krøllede" hele livet, ved I hvilken race der kan være tale om. Jeg
har ingen ide. I øvrigt tror jeg ikke at en "Shar-Pei" er for os....

Mvh
Nenad

Fra : Karina G.C.

Dato : 28-10-04 09:03

> En anden lille spørgesmål. Der skulle findes en race hunde til der er
> "krøllede" hele livet, ved I hvilken race der kan være tale om. >

Hejsa.

Den enest anden lettere "krøllede" hund jag kan komme i tanke om kan
være den lille Mops..?. Nogle af "udgaverne" den kommer i har temmelig
mange hud-folder i ansigt, nakke og nedad rykken (nej det er IKKE pga.
fedme *S*, men fordi de er avlet sådan)

Ellers kan jeg ikke lige komme på andre racer der kan virke "krøllet"
i det ..^_^..

Vh. Karina..

Fra : Heidi Jensen

Dato : 29-10-04 13:23

> [...]
> "krøllede" hele livet, ved I hvilken race der kan være tale om. Jeg
> har ingen ide. I øvrigt tror jeg ikke at en "Shar-Pei" er for os....

Kig her: http://www.a-castore-et-polluce.com/ De har en hvalp til salg nu!
Det er en Italiensk mastino napoletano

Fra : dpl

Dato : 29-10-04 13:40

> Hej
>
> Kig her: http://www.a-castore-et-polluce.com/ De har en hvalp til salg nu!
> Det er en Italiensk mastino napoletano

Sikke nogle lækre hunde! Men bryder mig bestemt ikke om de maltrakterede
ører. De ser jo ud som om de har været i en kødhakker...
Hilsen Dorthe

Fra : Heidi Jensen

Dato : 29-10-04 15:58

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sikke nogle lækre hunde! Men bryder mig bestemt ikke om de maltrakterede
> ører. De ser jo ud som om de har været i en kødhakker...

Så langt har jeg slet ikke set, så bare at de var "krøllede"... Men ja, de
er ikke så fine!

Fra : dpl

Dato : 29-10-04 17:23

Heidi Jensen wrote:
> "dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så langt har jeg slet ikke set, så bare at de var "krøllede"... Men ja, de
> er ikke så fine!

Faktisk rigtigt synd, når hvalpene på billederne nu har dejlige store
flapseører... Menneskenes smagssans er nogen gange en underlig een.
Gad vide hvor gamle de er, når de "hakkes af" ?
Hilsen Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 09:26

> [...]
> flapseører... Menneskenes smagssans er nogen gange en underlig een.
> Gad vide hvor gamle de er, når de "hakkes af" ?

Et sted imellem 6 uger og 17 måneder kan man se på billederne
Men jeg giver jer ret i flapseører! Har i set deres Venuss? (link - Unsere
Hunde - Venuss)
Dejlig bamse!

Hilsen Camilla