Hundeposer
Fra : Erik

Dato : 17-10-04 18:08

Hej

Er der nogen af jer som ved hvor man kan købe "hundeposer" i større mængder
(3-5000)
Som kan hænges op, og som ikke leveres på ruller.

På forhånd tak
Søren

Fra : Is

Dato : 17-10-04 19:35

Erik wrote:
> [...]
> mængder (3-5000)
> Som kan hænges op, og som ikke leveres på ruller.

Uden at være sikker : så prøv
http://www.chrisco.dk/

jeg har ikke lige fundet det på hjemmesiden, men jeg mener at har hørt ...

Prøv at ringe eller maile til dem

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : KurtE

Dato : 17-10-04 19:53

> [...]
mængder
>(3-5000)
>Som kan hænges op, og som ikke leveres på ruller.

Jeps : www.tholo.dk
Kan leveres i kasser á 1000 stk. - prisen kan jeg ikke huske, men
jeg bestiller normalt 3 kasser - så der er til lidt tid

Mvh KurtE

Fra : simon leth jensen

Dato : 18-10-04 10:36

Hej méd jer

Prøv tholo de har de hundeposer
hilsen tina

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 19-10-04 09:39

"Erik" <g18g2000ZXY@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mængder
> (3-5000)
> Som kan hænges op, og som ikke leveres på ruller.

Hej Søren

Jeg har gennem længere tid, brugt Tholo, og har ikke haft grund til at være
utilfreds. Aalborg kommune bruger dem også til deres automater.

Chrisco har jeg her i gruppen læst om, har tendens til at revne, i hvert
fald dem i ruller.

M.V.H.....Benny..